Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2023, 12:32 uur
Radar Love is vooral uitgeschakeld omdat men Radar Love kwijt wilde voor de verrassing. Zo gaat dat. Zo'n nr komt op achterstand en dan denken sommigen; die gaan we wippen
1
geplaatst: 12 april 2023, 12:55 uur
Scorpion_21 schreef:
Radar Love is vooral uitgeschakeld omdat men Radar Love kwijt wilde voor de verrassing. Zo gaat dat. Zo'n nr komt op achterstand en dan denken sommigen; die gaan we wippen
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik vind Just a little bit... net iets beter dan Radar love, dus stem ik daarvoor. Ze staan beide zeker in mijn top 5 van beste Golden Earring-songs, dus (ook voor mij) een erg ongelukkige loting in dit vroege stadium.
1
geplaatst: 12 april 2023, 13:09 uur
Ik snap de opmerking van Scorpion_21, maar ook in mijn geval is mijn opzet alleen omdat ik beide nummers gelijkwaardig geweldig vind. En misschien met het mes op de keel zelfs een minimale voorkeur voor Just A Little Bit, wellicht/waarschijnlijk omdat die idd veel minder dood gedraaid is dan Radar Love. Ik kreeg vannacht weer een brok in mijn keel toen ik het luisterde. Dat lukt Radar Love niet. En Burning Stuntman en Identical al helemaal niet.
5-2
5-2
0
geplaatst: 12 april 2023, 13:12 uur
28. Weekend Love - My Killer My Shadow
Deze twee nummers trouwens ook niet. Al zijn ze beide best wel okay.
0-1
Deze twee nummers trouwens ook niet. Al zijn ze beide best wel okay.
0-1
0
geplaatst: 12 april 2023, 16:48 uur
Zal ik dan maar?
30. Future - N.E.W.S.
31. Long Blond Animal - Instant Poetry
32. Candy’s Going Bad - Eight Miles High
29. I Can’t Sleep Without You - In My House
1-0
Toch maar voor t jonkie
30. Future - N.E.W.S.
31. Long Blond Animal - Instant Poetry
32. Candy’s Going Bad - Eight Miles High
29. I Can’t Sleep Without You - In My House
1-0
Toch maar voor t jonkie
0
geplaatst: 12 april 2023, 19:43 uur
Die zat even niet in mijn actieve herinnering, maar toch wel een sympathiek nederbeateltje.
Evenzogoed: 5-0
30. Future - N.E.W.S.
0-1, easy. Afgezien van de twee hits vind ik het hele album de titel behoorlijk recht aan doen, maar dan met een K geschreven.
Evenzogoed: 5-0
30. Future - N.E.W.S.
0-1, easy. Afgezien van de twee hits vind ik het hele album de titel behoorlijk recht aan doen, maar dan met een K geschreven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.