MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

Radar Love is vooral uitgeschakeld omdat men Radar Love kwijt wilde voor de verrassing. Zo gaat dat. Zo'n nr komt op achterstand en dan denken sommigen; die gaan we wippen

Scorpion_21 schreef:
Radar Love is vooral uitgeschakeld omdat men Radar Love kwijt wilde voor de verrassing. Zo gaat dat. Zo'n nr komt op achterstand en dan denken sommigen; die gaan we wippen

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik vind Just a little bit... net iets beter dan Radar love, dus stem ik daarvoor. Ze staan beide zeker in mijn top 5 van beste Golden Earring-songs, dus (ook voor mij) een erg ongelukkige loting in dit vroege stadium.

Ik snap de opmerking van Scorpion_21, maar ook in mijn geval is mijn opzet alleen omdat ik beide nummers gelijkwaardig geweldig vind. En misschien met het mes op de keel zelfs een minimale voorkeur voor Just A Little Bit, wellicht/waarschijnlijk omdat die idd veel minder dood gedraaid is dan Radar Love. Ik kreeg vannacht weer een brok in mijn keel toen ik het luisterde. Dat lukt Radar Love niet. En Burning Stuntman en Identical al helemaal niet.

5-2

28. Weekend Love - My Killer My Shadow

Deze twee nummers trouwens ook niet. Al zijn ze beide best wel okay.

0-1

Ik ben blij dat Scorpioen_21 voor mij denkt

0-2

1-2

2-3

3-3

Zal ik dan maar?

30. Future - N.E.W.S.
31. Long Blond Animal - Instant Poetry
32. Candy’s Going Bad - Eight Miles High

29. I Can’t Sleep Without You - In My House

1-0
Toch maar voor t jonkie

Zack
4-0

Die zat even niet in mijn actieve herinnering, maar toch wel een sympathiek nederbeateltje.
Evenzogoed: 5-0

30. Future - N.E.W.S.
0-1, easy. Afgezien van de twee hits vind ik het hele album de titel behoorlijk recht aan doen, maar dan met een K geschreven.

1-1

3-3

Echt, dat Weekend love wint van My killer my shadow

4-3

4-4

4-5

31. Long Blond Animal - Instant Poetry

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.