Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2023, 11:39 uur
Goh, nu ligt toch ook het liedje eruit dat won van Radar Love. Op het nippertje.
Ook nipt 0-2.
Ook nipt 0-2.
0
geplaatst: 16 april 2023, 12:11 uur
0-7
Ik ga eerst zelf fietsen, dan fietsen kijken. Eind van de middag volgt de loting voor de volgende ronde!
Ik ga eerst zelf fietsen, dan fietsen kijken. Eind van de middag volgt de loting voor de volgende ronde!
1
geplaatst: 16 april 2023, 17:31 uur
3E RONDE VAN THE EARRING KO!
https://pbs.twimg.com/media/D_x7PsrU8AAEDal.jpg
In de tweede ronde zagen we maar liefst negen keer een ‘clean sweep’. Ook een paar spannende duels, waarbij de nummer 4 tegen de nummer 5 uit de uitslag van de Greatetst Hits het tegen elkaar op namen, waarbij de nummer 4 (Just a Little Bit of Piece in My Heart) het onderspit delfde, terwijl die Radar Love nog in de eerste wist te wippen.
Nou ja, 16 nummers over dus. Het oudste komt uit 1966, het nieuwste uit 1991. Daarnaast nog één nummer uit de jaren ’60, negen uit de jaren ’70 en vier uit de jaren ’80.
Hoe dan ook, deze 16 nummers opnieuw door elkaar laten gooien en deze koppels kwamen eruit. Succes weer met de keuzes, tot de 7, 1 verschil.
1. Candy’s Going Bad - Bombay
2. Back Home - Twilight Zone
3. That Day - Violins
4. Another 45 Miles - Weekend Love
5. Kill Me (Ce Soir) - Going to the Run
6. She Flies on Strange Wings - Long Blond Animal
7. The Vanilla Queen - Mad Love’s Comin’
8. When the Lady Smiles - Turn the World Around
https://pbs.twimg.com/media/D_x7PsrU8AAEDal.jpg
In de tweede ronde zagen we maar liefst negen keer een ‘clean sweep’. Ook een paar spannende duels, waarbij de nummer 4 tegen de nummer 5 uit de uitslag van de Greatetst Hits het tegen elkaar op namen, waarbij de nummer 4 (Just a Little Bit of Piece in My Heart) het onderspit delfde, terwijl die Radar Love nog in de eerste wist te wippen.
Nou ja, 16 nummers over dus. Het oudste komt uit 1966, het nieuwste uit 1991. Daarnaast nog één nummer uit de jaren ’60, negen uit de jaren ’70 en vier uit de jaren ’80.
Hoe dan ook, deze 16 nummers opnieuw door elkaar laten gooien en deze koppels kwamen eruit. Succes weer met de keuzes, tot de 7, 1 verschil.
1. Candy’s Going Bad - Bombay
2. Back Home - Twilight Zone
3. That Day - Violins
4. Another 45 Miles - Weekend Love
5. Kill Me (Ce Soir) - Going to the Run
6. She Flies on Strange Wings - Long Blond Animal
7. The Vanilla Queen - Mad Love’s Comin’
8. When the Lady Smiles - Turn the World Around
1
geplaatst: 16 april 2023, 17:49 uur
Wat een supergave foto van de Earring: Cesar's flying!
Opvallende tussenstand.
1-4
Opvallende tussenstand.
1-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.