Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 15:38 uur
5. Brian May - Too Much Love Will Kill You vs. Freddie Mercury – In My Defence
1-0
1-0
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 16:02 uur
De keuze vind ik net als de vorige heel erg lastig. Die vorige hoefde ik uiteindelijk niet te maken, maar denk dat ik toch voor Foreign Sand gegaan was.
Hier twee erg emotionele songs, hoewel de ene natuurlijk een cover is. Ga ik vandaag toch voor. Uiteindelijk toch vanwege de sterkere zang.
3-1
Hier twee erg emotionele songs, hoewel de ene natuurlijk een cover is. Ga ik vandaag toch voor. Uiteindelijk toch vanwege de sterkere zang.
3-1
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 16:15 uur
Zat net op Spotify naar Foreign Sand te luisteren maar die mooie zang kwam maar niet op gang. Ah ! Karaoke versie..
Maar goed. Ik snap dat Bonk voor de sterkere zang van Mercury gaat maar ik vind juist dat May hier ook zeer goed de emoties en noten vanuit zijn stembanden weet te krijgen.
4-1
Maar goed. Ik snap dat Bonk voor de sterkere zang van Mercury gaat maar ik vind juist dat May hier ook zeer goed de emoties en noten vanuit zijn stembanden weet te krijgen.
4-1
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 16:16 uur
6. Brian May - Back to the Light vs. Roger Taylor - Strange Frontier
1
geplaatst: 5 augustus 2024, 16:33 uur
Eigenlijk vind ik hier nog wat meer emotie doorklinken in May zijn zang.
1-1
1-1
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 18:05 uur
4-1
Wtf zijn die vorige twee nou weer voor een uitslagen
Oh ja, lekker voor de hits stemmen... Zo wordt er een dag geen stemmen uitgedeeld en zo is blijkbaar iedereen ineens wakker.
Wtf zijn die vorige twee nou weer voor een uitslagen

Oh ja, lekker voor de hits stemmen... Zo wordt er een dag geen stemmen uitgedeeld en zo is blijkbaar iedereen ineens wakker.
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 18:08 uur
7. Freddie Mercury – Time vs. Brian May - Last Horizon
Dit vind ik dan weer een lastige
0-1
Dit vind ik dan weer een lastige
0-1
0
geplaatst: 5 augustus 2024, 22:31 uur
8. Brian May + Friends – Let Me Out vs. Brian May - Driven by You
0
geplaatst: 6 augustus 2024, 09:03 uur
KWARTFINALES VAN DE QUEEN SOLO KO!
https://i.pinimg.com/736x/0f/03/d7/0f03d7f3fc37d3868acddb29c24d37a1.jpg
En ineens gaat het snel. Dat gaat in deze ronde uiteraard niet zonder schade gepaard. Hier wordt persoonlijk de uitschakeling van Foreign Sand van Roger en In My Defence van Freddie erg betreurd, maar het is wat het is.
Brian is hofleverancier van de kwartfinales met vier nummers, Roger heeft nog maar eentje over. Samen met de drie van Freddie (en Montserrat) husselen we die door elkaar en dan krijg je dit:
1. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – The Golden Boy vs. The Cross - The Also Rans
2. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – Barcelona vs. Brian May - Back to the Light
3. Brian May - Too Much Love Will Kill You vs. Brian May - Driven by You
4. Brian May - Last Horizon vs. Freddie Mercury - Mr. Bad Guy
We gaan maar eens tot de vijf, 1 verschil. Succes met de keuzes!
https://i.pinimg.com/736x/0f/03/d7/0f03d7f3fc37d3868acddb29c24d37a1.jpg
En ineens gaat het snel. Dat gaat in deze ronde uiteraard niet zonder schade gepaard. Hier wordt persoonlijk de uitschakeling van Foreign Sand van Roger en In My Defence van Freddie erg betreurd, maar het is wat het is.
Brian is hofleverancier van de kwartfinales met vier nummers, Roger heeft nog maar eentje over. Samen met de drie van Freddie (en Montserrat) husselen we die door elkaar en dan krijg je dit:
1. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – The Golden Boy vs. The Cross - The Also Rans
2. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – Barcelona vs. Brian May - Back to the Light
3. Brian May - Too Much Love Will Kill You vs. Brian May - Driven by You
4. Brian May - Last Horizon vs. Freddie Mercury - Mr. Bad Guy
We gaan maar eens tot de vijf, 1 verschil. Succes met de keuzes!
0
geplaatst: 6 augustus 2024, 09:03 uur
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.