Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2020, 11:20 uur
Oe, die is lastig...
1-1 toch maar, maar wel een twijfelgeval
1-1 toch maar, maar wel een twijfelgeval
1
geplaatst: 5 oktober 2020, 12:31 uur
Ik herken het Marty McFly. En dan te bedenken dat we pas in de eerste ronde zitten. Er gaan nog heel wat moeilijke keuzes komen, ben ik bang. Geeft ook iets aan hoeveel lekkere nummers ze gemaakt hebben met toch een beperkt oeuvre. 

0
geplaatst: 5 oktober 2020, 15:10 uur
0-3
Eigenlijk 'mag ik niet stemmen' want ik ken dat andere nummer amper. Maar survival car is zo geniaal dat ik me weer even laat horen hier
Overigens is 'dat andere nummer' ook best lekker. Met echte gitaren en leuke koortjes. Ik ga Welcome Interstate Managers ook eens checken; ik vond Utopia Parkway net te soft voor mijn smaak en daarna heb ik ze nooit meer opnieuw in het vizier gekregen (oorvizier... hoe zeg je dat? In mijn headphones gekregen?) Anyway, je snapt het.
Eigenlijk 'mag ik niet stemmen' want ik ken dat andere nummer amper. Maar survival car is zo geniaal dat ik me weer even laat horen hier

Overigens is 'dat andere nummer' ook best lekker. Met echte gitaren en leuke koortjes. Ik ga Welcome Interstate Managers ook eens checken; ik vond Utopia Parkway net te soft voor mijn smaak en daarna heb ik ze nooit meer opnieuw in het vizier gekregen (oorvizier... hoe zeg je dat? In mijn headphones gekregen?) Anyway, je snapt het.
0
geplaatst: 5 oktober 2020, 20:38 uur
Hanszel schreef:
0-3
0-3

Utopia parkway is weliswaar een paar nummers te lang, maar verder toch echt een bescheiden meesterwerkje over kleinburgerlijk suburbia. Daarna maakten ze nog genoeg losse prachtsongs maar ze zijn niet meer in de buurt gekomen van dit totaalniveau.
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 18:54 uur
4-1
16. I've Got a Flair vs. Red Dragon Tattoo
0-1 (Now how I look a little more like that guy from Korn
)
16. I've Got a Flair vs. Red Dragon Tattoo
0-1 (Now how I look a little more like that guy from Korn
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.