Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2020, 16:33 uur
21. Amity Gardens vs. Mexican Wine
3-3 (beslissende stem gezocht (AstroStart, Rudi S, Hanszel?)
22. Radiation Vibe vs. Hate to See You Like This
1-0
3-3 (beslissende stem gezocht (AstroStart, Rudi S, Hanszel?)
22. Radiation Vibe vs. Hate to See You Like This
1-0
1
geplaatst: 12 oktober 2020, 19:14 uur
Haha, goeie timing Bonk, ik was nog een beetje linkjes aan het knippen + plakken.
Moet wat betreft stemmen nog even luisteren, ik ken ze nog niet....
Moet wat betreft stemmen nog even luisteren, ik ken ze nog niet....
0
geplaatst: 12 oktober 2020, 19:16 uur
Dat luisteren is ook met deze twee nummers wat mij betreft geen straf.
0
geplaatst: 12 oktober 2020, 21:02 uur
3-1
Voor het evenwicht kies ik voor de underdog. Beide erg goed.
Voor het evenwicht kies ik voor de underdog. Beide erg goed.
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 09:39 uur
TWEEDE RONDE VAN DE FOUNTAINS OF WAYNE KO!!
https://i.guim.co.uk/img/media/17a899f8540d5ed67214a6f8005a19608ff9e0b2/0_0_3798_2278/master/3798.jpg?width=620&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=cab7e0ad8ad67e8be373ba2ec56f4c6d
In de eerste ronde viel het me zelf weer op hoe goed de teksten van de Fountains of Wayne eigenlijk zijn. Over soms alledaagse situaties of herkenbare gebeurtenissen zulke goed-in-het-oor-liggende liedjes schrijven. Dat kunnen (konden
) ze als geen ander.
Er zijn dan ook al heel wat mooie nummer gesneuveld, waar hier Red Dragon Tattoo en Richie and Rubin het meest betreurd werden. Gelukkig hoefde ik niet alleen de startlijst te halveren. Marty McFly, J.J. Wever, Bert Wasbeer, likeahurricane, Rudi S, Shelter, 50tracks, AstroStart en Hanszel hebben die vreselijke taak ook op zich genomen. Hopelijk willen ze ook weer helpen met van deze 24 nummers 12 te willen maken. Maar uiteraard mogen anderen zich aansluiten, graag zelfs!
Niet geheel verrassend is het debuutalbum overtegenwoordigd (misschien is de mate waarin dat wel?) met 10 nummers, alle andere albums zijn ook nog vertegenwoordigd; Utopia Parkway met 3, Welcome Interstate Managers met 4, Traffic and Weather met 2, Sky Full of Holes met 3 en ook het B-kantjes album Out-of-State Plates met 2 nummers.
Random.org heeft het in willekeurige volgorde door elkaar gegooid en toen kwam dit eruit. We hebben het er maar mee te doen. Veel plezier met de tweede ronde.
1. New Routine vs. Maureen
2. Stacy's Mom vs. Amity Gardens
3. Radiation Vibe vs. The Summer Place
4. You Curse at Girls vs. No Better Place
5. Please Don't Rock Me Tonight vs. Hey Julie
6. Sick Day vs. Sink to the Bottom
7. Joe Rey vs. Hat and Feet
8. Valley Winter Song vs. Denise
9. Surival Car vs. Someone to Love
10. I Want an Alien for Christmas vs. Cold Comfort Flowers
11. She's Got a Problem vs. I've Got a Flair
12. A Dip in the Ocean vs. Leave the Biker
Omdat we een vrij trouw, maar klein clubje hebben, gaan we eerst nog een ronde tot de 4, 1 verschil en de 24-uursregel is van toepassing.
Succes en plezier met nog meer moeilijke keuzes, maar vooral met de heerlijke muziek!
https://i.guim.co.uk/img/media/17a899f8540d5ed67214a6f8005a19608ff9e0b2/0_0_3798_2278/master/3798.jpg?width=620&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=cab7e0ad8ad67e8be373ba2ec56f4c6d
In de eerste ronde viel het me zelf weer op hoe goed de teksten van de Fountains of Wayne eigenlijk zijn. Over soms alledaagse situaties of herkenbare gebeurtenissen zulke goed-in-het-oor-liggende liedjes schrijven. Dat kunnen (konden
) ze als geen ander.Er zijn dan ook al heel wat mooie nummer gesneuveld, waar hier Red Dragon Tattoo en Richie and Rubin het meest betreurd werden. Gelukkig hoefde ik niet alleen de startlijst te halveren. Marty McFly, J.J. Wever, Bert Wasbeer, likeahurricane, Rudi S, Shelter, 50tracks, AstroStart en Hanszel hebben die vreselijke taak ook op zich genomen. Hopelijk willen ze ook weer helpen met van deze 24 nummers 12 te willen maken. Maar uiteraard mogen anderen zich aansluiten, graag zelfs!
Niet geheel verrassend is het debuutalbum overtegenwoordigd (misschien is de mate waarin dat wel?) met 10 nummers, alle andere albums zijn ook nog vertegenwoordigd; Utopia Parkway met 3, Welcome Interstate Managers met 4, Traffic and Weather met 2, Sky Full of Holes met 3 en ook het B-kantjes album Out-of-State Plates met 2 nummers.
Random.org heeft het in willekeurige volgorde door elkaar gegooid en toen kwam dit eruit. We hebben het er maar mee te doen. Veel plezier met de tweede ronde.
1. New Routine vs. Maureen
2. Stacy's Mom vs. Amity Gardens
3. Radiation Vibe vs. The Summer Place
4. You Curse at Girls vs. No Better Place
5. Please Don't Rock Me Tonight vs. Hey Julie
6. Sick Day vs. Sink to the Bottom
7. Joe Rey vs. Hat and Feet
8. Valley Winter Song vs. Denise
9. Surival Car vs. Someone to Love
10. I Want an Alien for Christmas vs. Cold Comfort Flowers
11. She's Got a Problem vs. I've Got a Flair
12. A Dip in the Ocean vs. Leave the Biker
Omdat we een vrij trouw, maar klein clubje hebben, gaan we eerst nog een ronde tot de 4, 1 verschil en de 24-uursregel is van toepassing.
Succes en plezier met nog meer moeilijke keuzes, maar vooral met de heerlijke muziek!
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 09:40 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.