MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
3-0

4-0

8. Valley Winter Song vs. Denise

0-1

0-2

kan niet geloven dat hey julie eruit ligt

4-1

10. I Want an Alien for Christmas vs. Cold Comfort Flowers

0-1

Grrrr... 0-2

Shelter schreef:
kan niet geloven dat hey julie eruit ligt

Marty McFly schreef:
Grrrr... 0-2

Enige troost. Na wat wikken en wegen heb ik besloten dat we na deze ronde de lucky losersronde gaan spelen. Hierdoor mogen alsnog 4 van de 12 afvallers alsnog doorstromen naar de achtste finales. Dan komen we weer op 16, maar daarna is het wel onverbiddelijk afvallen als je je battle verliest.

0-4

11. She's Got a Problem vs. I've Got a Flair

1-0

4-3

12. A Dip in the Ocean vs. Leave the Biker

0-1

3-1

LUCKY LOSER RONDE!
Dat was de tweede ronde alweer!
Omdat ik het niet aan kon zien wat voor geweldige nummers er sneuvelden en volgens mij ook anderen hier last van hadden, heb ik zoals beloofd besloten een ‘lucky loser-ronde’ die toch sowieso nodig was om op het juiste aantal uit te komen, nu in te gelasten. De opdracht is nog steeds niet simpel. Je moet namelijk van de 6 genoemde nummers de twee beste een punt geven. De twee nummers die als eerste op 3 punten staan, gaan alsnog door. Daarna is het wel onverbiddelijk afvallen als er een battle verloren wordt.

Geef een punt aan de twee beste nummers, de eerste twee nummers die op 3 staan gaan alsnog door!
You Curse at Girls
Leave the Biker
Sick Day
Valley Winter Song
I Want an Alien for Christmas
New Routine

Geef een punt aan de twee beste nummers, de eerste twee nummers die op 3 staan gaan alsnog door!
You Curse at Girls
Leave the Biker
Sick Day
Valley Winter Song
1 I Want an Alien for Christmas +1
1 New Routine +1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.