Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 08:56 uur
3. Radiation Vibe vs. Sink to the Bottom
1-0
Maar echt een close call en haast onmogelijk.
1-0
Maar echt een close call en haast onmogelijk.
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 12:29 uur
Tja, dit ligt inderdaad heel dicht bij elkaar. Finalewaardig
4-1
4-1
2
geplaatst: 22 oktober 2020, 13:26 uur
Ik zou het af kunnen maken, maar ik stem
4-3
En wil iedereen graag wijzen op het volgende:
Hoewel ik over het algemeen een hekel aan covers heb, maak ik voor deze graag een uitzondering:
Want Want - Kip Paard Koe (Officiële video)
Originele tekst en leuke videoclip. Die wegvliegende eenden bij 22 seconden! Geniaal!!!
4-3
Hoewel ik over het algemeen een hekel aan covers heb, maak ik voor deze graag een uitzondering:
Originele tekst en leuke videoclip. Die wegvliegende eenden bij 22 seconden! Geniaal!!!
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 20:20 uur
Hanszel schreef:
4-3
4-3
Leuk ja
Als Fokko maakt hij ook best wel veel FoW-achtige powerpop.Ktll, a song by Fokko on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 23 oktober 2020, 08:00 uur
Mochten Rudi S, 50tracks, Bert Wasbeer of anderen zich nog met deze sterke battle willen bemoeien, dan kan het nu nog.
0
geplaatst: 23 oktober 2020, 12:32 uur
A Dip in the Ocean vs. Surival Car
De vorige kwartfinale was eigenlijk de finale wmb maar vooruit. 0-1
De vorige kwartfinale was eigenlijk de finale wmb maar vooruit. 0-1
0
geplaatst: 23 oktober 2020, 13:25 uur
Ga toch voor de underdog in deze battle, maar opnieuw dicht bij elkaar wat mij betreft.
1-1
1-1
0
geplaatst: 23 oktober 2020, 14:39 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2020, 08:14 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2020, 15:07 uur
HALVE FINALES VAN DE FOUNTAINS OF WAYNE KO!
https://oildale.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2020/04/01214150/Fountains-Of-Wayne-resize-1f-1280x620.jpg
Wie mij van tevoren had gezegd dat Sky Full of Holes de hofleverancier van de halve finales zou zijn, had ik toch echt wel glazig aangekeken en vervolgens aangegeven dat ik eerder verwacht dat we vier nummers van het debuut in de halve finales zouden hebben. Nou vond ik altijd al dat gehele oeuvre van deze geweldige band ondergewaardeerd werd en zeker het laatste album. Want qua melodie zijn ze altijd al geweldig geweest, maar er staan een aantal pareltjes op dat (helaas definitieve) laatste album. The Summer Place kwam via de lucky losersronde in de halve finale terecht. Dat neemt niet weg dat er op de andere albums ook meer dan genoeg te genieten valt. Nou ja, genoeg beschouwd. Over naar de halve finales met 4 fantastische nummers vind ik.
We gaan weer tot de 5, 1 verschil.
1. A Dip in the Ocean vs. Radiation Vibe
2. Denise vs. The Summer Place
https://oildale.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2020/04/01214150/Fountains-Of-Wayne-resize-1f-1280x620.jpg
Wie mij van tevoren had gezegd dat Sky Full of Holes de hofleverancier van de halve finales zou zijn, had ik toch echt wel glazig aangekeken en vervolgens aangegeven dat ik eerder verwacht dat we vier nummers van het debuut in de halve finales zouden hebben. Nou vond ik altijd al dat gehele oeuvre van deze geweldige band ondergewaardeerd werd en zeker het laatste album. Want qua melodie zijn ze altijd al geweldig geweest, maar er staan een aantal pareltjes op dat (helaas definitieve) laatste album. The Summer Place kwam via de lucky losersronde in de halve finale terecht. Dat neemt niet weg dat er op de andere albums ook meer dan genoeg te genieten valt. Nou ja, genoeg beschouwd. Over naar de halve finales met 4 fantastische nummers vind ik.
We gaan weer tot de 5, 1 verschil.
1. A Dip in the Ocean vs. Radiation Vibe
2. Denise vs. The Summer Place
0
geplaatst: 24 oktober 2020, 15:08 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.