Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
1
geplaatst: 15 december 2021, 12:02 uur
Reijersen schreef:
Leuk, maar had je die covers niet beter laten zitten en wat extra albumsongs toe kunnen voegen
Of mogen alleen singles deelnemen?
Leuk, maar had je die covers niet beter laten zitten en wat extra albumsongs toe kunnen voegen
Of mogen alleen singles deelnemen? Er moet niets natuurlijk maar ook die paar covers waren her en der nog flinke hits (Fly Like an Eagle is natuurlijk van voor het Soultijdperk en heeft daar niets mee te maken), ben idd wel vooral voor de singles gegaan. Ook voor de herkenbaarheid natuurlijk. Sommige albumtracks hebben het gehaald zoals Bring it On, puur persoonlijk uiteraard

1
geplaatst: 15 december 2021, 12:51 uur
Ik constateer dat mijn intekening uit het tijdelijk afgesplitste topic niet is meegenomen. Ik neem dus de vrijheid mezelf er weer tussen te plaatsen
01. vigil - Seal
02. Bonk - Golden Earring
03. AstroStart - Eefje de Visser
04. dix - Green on Red
05. itchy - Built To Spill
06. Brunniepoo - Miles Davis
07. Casartelli - Black Mountain
08. jordidj1 - Ben & Ruurd
01. vigil - Seal
02. Bonk - Golden Earring
03. AstroStart - Eefje de Visser
04. dix - Green on Red
05. itchy - Built To Spill
06. Brunniepoo - Miles Davis
07. Casartelli - Black Mountain
08. jordidj1 - Ben & Ruurd
1
geplaatst: 15 december 2021, 21:20 uur
Dat gaat echt een ontdekkingstocht worden, nieuwe artiest voor mij. Ik verwacht omgevingsbewuste jazzmuziek, maar ik laat me graag verrassen

2-4
0
geplaatst: 15 december 2021, 22:19 uur
Bonk schreef:
Dat gaat echt een ontdekkingstocht worden, nieuwe artiest voor mij. Ik verwacht omgevingsbewuste jazzmuziek, maar ik laat me graag verrassen
2-4
(quote)

2-4
Ik snap dat je enthousiast bent geworden van de Franse broer van Miles maar dat geeft je nog niet het recht om beide nummers een punt te geven
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 december 2021, 09:29 uur
vigil schreef:
Franse broer van Miles
in het Frans betekent le milieu overigens de onderwereldFranse broer van Miles
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 december 2021, 12:09 uur
Ik vond dit nou niet meteen de meest enerverende battle
2-5
5. I Can't Stand the Rain vs. Secret
2-5
5. I Can't Stand the Rain vs. Secret
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 december 2021, 12:21 uur
Secret had die vorige battle wel gewonnen. Het meedoen van de covers roept hier kennelijk verbazing op, maar I Can't Stand the Rain heeft-ie toch fijn gedaan, vind ik.
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.