Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2022, 19:00 uur
Justus18 schreef:
Wat mij betreft waren we met 64 of tenminste 32 liedjes gestart.
Wat mij betreft waren we met 64 of tenminste 32 liedjes gestart.
Dat had ook best gekund maar dit format van twee weken lang een battle per dag ligt mij wel. Ik vrees alleen dat er een hoop persoonlijke favo's van je ongenoemd zullen blijken. Toch hoop ik dat je tot begin februari connected blijft

1
geplaatst: 19 januari 2022, 20:20 uur
dix schreef:
Dat had ook best gekund maar dit format van twee weken lang een battle per dag ligt mij wel.
Dat had ook best gekund maar dit format van twee weken lang een battle per dag ligt mij wel.
Bedankt voor de duidelijkheid. Over twee weken heb ik mijn John Cale-KO klaarstaan en in de tussentijd verwacht ik hier ook wel aan te haken. Dit is een band waar ik te weinig van ken, dat moet anders!
0
geplaatst: 19 januari 2022, 20:52 uur
Ik ken deze band eigenlijk alleen van naam. Maar ik vind het wel twee geweldige nummers. Ik kies voor het ruigere Clarkesville.
0
geplaatst: 19 januari 2022, 21:25 uur
7-1, als ik naar de getalletjes kijk. 7-2, als ik ook maar de tekst van de post hierboven kijk. Mix & match!
1
geplaatst: 19 januari 2022, 21:41 uur
Chris Cacavas on keyboards
Groter aandeel in de sound dan de zanger
Groter aandeel in de sound dan de zanger
0
geplaatst: 20 januari 2022, 18:56 uur
Ik maak er 8-3 van maar daarmee is Clarkesville alsnog van de kaart geveegd.
0
geplaatst: 20 januari 2022, 18:57 uur
WesleyX16 schreef:
Ik ken deze band eigenlijk alleen van naam.
Ik ken deze band eigenlijk alleen van naam.
Wellicht dat de volgende twee songs je ergens bekend voorkomen? Grote hits waren het natuurlijk niet, maar Two Lovers en Time Ain't Nothing genieten nog steeds wel enige airplay. Stilistisch gezien hebben beide nummers weinig met elkaar gemeen, maar qua thematiek zijn ze behoorlijk in sync.
versus
Two Lovers (Waitin' to Die) - Time Ain't Nothing
0
geplaatst: 20 januari 2022, 21:03 uur
1-3
Nee sorry... ik ken ze ook niet... Maar ik vind het wel fijne muziek hoor.
Nee sorry... ik ken ze ook niet... Maar ik vind het wel fijne muziek hoor.
0
geplaatst: 21 januari 2022, 18:34 uur
Moord en doodslag zijn terugkerende thema's in de songs van Green on Red dus daar mag wel een volledige battle aan worden gewijd. Aan pathos bij de volgende twee geen gebrek, blijkbaar gedijt al dat bloedvergieten goed op een bedje van violen. Mijn gevoel zegt me dat itchy voor Hector gaat.
Hector's Out - The Killer Inside Me
Hector's Out - The Killer Inside Me
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.