MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
dix
Justus18 schreef:
Wat mij betreft waren we met 64 of tenminste 32 liedjes gestart.

Dat had ook best gekund maar dit format van twee weken lang een battle per dag ligt mij wel. Ik vrees alleen dat er een hoop persoonlijke favo's van je ongenoemd zullen blijken. Toch hoop ik dat je tot begin februari connected blijft

Er zijn alvast 2 nummers uit mijn top10 aan de beurt.

3-1
Heerlijk nummer

4-1

Van een fraai album

5-1
Een van de beste nummers van Green on Red

dix schreef:
Dat had ook best gekund maar dit format van twee weken lang een battle per dag ligt mij wel.

Bedankt voor de duidelijkheid. Over twee weken heb ik mijn John Cale-KO klaarstaan en in de tussentijd verwacht ik hier ook wel aan te haken. Dit is een band waar ik te weinig van ken, dat moet anders!

Ik ken deze band eigenlijk alleen van naam. Maar ik vind het wel twee geweldige nummers. Ik kies voor het ruigere Clarkesville.

7-1, als ik naar de getalletjes kijk. 7-2, als ik ook maar de tekst van de post hierboven kijk. Mix & match!

Chris Cacavas  on keyboards
Groter aandeel in de sound dan de zanger

8-2

Dank voor het kratje, ik ben graag van de partij.

dix
Ik maak er 8-3 van maar daarmee is Clarkesville alsnog van de kaart geveegd.

dix
WesleyX16 schreef:
Ik ken deze band eigenlijk alleen van naam.

Wellicht dat de volgende twee songs je ergens bekend voorkomen? Grote hits waren het natuurlijk niet, maar Two Lovers en Time Ain't Nothing genieten nog steeds wel enige airplay. Stilistisch gezien hebben beide nummers weinig met elkaar gemeen, maar qua thematiek zijn ze behoorlijk in sync.

versus

Two Lovers (Waitin' to Die) - Time Ain't Nothing

1-0

Prima nummers, maar beide niet in mijn top10.

1-3

Nee sorry... ik ken ze ook niet... Maar ik vind het wel fijne muziek hoor.

dix
3-5 en daarmee zwaai ik voor de tweede keer een favo uit.

dix
Moord en doodslag zijn terugkerende thema's in de songs van Green on Red dus daar mag wel een volledige battle aan worden gewijd. Aan pathos bij de volgende twee geen gebrek, blijkbaar gedijt al dat bloedvergieten goed op een bedje van violen. Mijn gevoel zegt me dat itchy voor Hector gaat.

Hector's Out - The Killer Inside Me

Dreaming is for losers who just can't make it work

1-0

dix
3-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.