MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
Angeline heb ik mee laten doen omdat het hitsingle was, maar ik vind het wel echg een draak.

Valt wat mij betreft op zich nog wel mee, maar zou inderdaad "normaal" niet mee moeten met de mooiste 36.
Dat andere nummer van dat album ( Hell & High Water) vind ik best goed maar die heeft weer een ongelukkige loting gehad.

Mssr Renard
0-2

het ultieme hippienummer, love is everywhere!

0-3

Mssr Renard
0-2

0-3

0-4

10. Gambler’s Roll versus Hoochie Coochie Man
0-1

Mssr Renard
0-2

0-4

11. Good Clean Fun versus Wasted Words

0-1

Overigens werkte bij mij de sound cloud opname van Wasted Words niet, spotify en YT weer wel

Mssr Renard
Good Clean Fun is een vette bluesrocker, maar Wasted Words is zo geweldig! Dickey die lekker tekeer gaat met de slide, en Gregg op slaggitaar.

0-2

Mssr Renard
Rudi S schreef:

Overigens werkte bij mij de sound cloud opname van Wasted Words niet, spotify en YT weer wel

Als het goed is kan je die wel dromen, toch?

Voor ik stem luister ik steeds de nummers nog een keer.

0-3

Mssr Renard
deze is echt heel moeilijk. een Gregg-blues-classic of een onvervalste jazzrock-instrumental als tribute naar Charlie Parker?

1-1

2-1

3-1

4-1

13. Get On with Your Life versus Little Martha

0-1

Mssr Renard
Ja, het enige liedje dat Duane ooit schreef voor de band. Een prachtige akoestische instrumental.

0-2

Mssr Renard
Wie plaatst de laatste stem?

Mssr Renard schreef:
Wie plaatst de laatste stem?

Rudi S, vigil, Justus18?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:48 uur

geplaatst: vandaag om 04:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.