Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
1
geplaatst: 27 april 2022, 17:49 uur
Mssr Renard schreef:
Angeline heb ik mee laten doen omdat het hitsingle was, maar ik vind het wel echg een draak.
Angeline heb ik mee laten doen omdat het hitsingle was, maar ik vind het wel echg een draak.
Valt wat mij betreft op zich nog wel mee, maar zou inderdaad "normaal" niet mee moeten met de mooiste 36.
Dat andere nummer van dat album ( Hell & High Water) vind ik best goed maar die heeft weer een ongelukkige loting gehad.
1
geplaatst: 30 april 2022, 09:02 uur
0-4
11. Good Clean Fun versus Wasted Words
0-1
Overigens werkte bij mij de sound cloud opname van Wasted Words niet, spotify en YT weer wel
11. Good Clean Fun versus Wasted Words
0-1
Overigens werkte bij mij de sound cloud opname van Wasted Words niet, spotify en YT weer wel

0
Mssr Renard
geplaatst: 30 april 2022, 09:04 uur
Good Clean Fun is een vette bluesrocker, maar Wasted Words is zo geweldig! Dickey die lekker tekeer gaat met de slide, en Gregg op slaggitaar.
0-2
0-2
0
Mssr Renard
geplaatst: 30 april 2022, 09:05 uur
Rudi S schreef:
Als het goed is kan je die wel dromen, toch?
1
geplaatst: 30 april 2022, 16:08 uur
0
Mssr Renard
geplaatst: 30 april 2022, 16:16 uur
deze is echt heel moeilijk. een Gregg-blues-classic of een onvervalste jazzrock-instrumental als tribute naar Charlie Parker?
1-1
1-1
0
Mssr Renard
geplaatst: 1 mei 2022, 09:42 uur
Ja, het enige liedje dat Duane ooit schreef voor de band. Een prachtige akoestische instrumental.
0-2
0-2
1
geplaatst: 2 mei 2022, 10:36 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.