Muziek / Muziekgames / Soul K.O. (Songs)
zoeken in:
0
Wrathchild1
geplaatst: 16 mei 2020, 04:59 uur
3-4
62. Yvonne Fair - It Should Have Been Me vs. Sam Cooke - Chain Gang
0-0
62. Yvonne Fair - It Should Have Been Me vs. Sam Cooke - Chain Gang
0-0
1
geplaatst: 16 mei 2020, 07:28 uur
0
geplaatst: 16 mei 2020, 09:57 uur
3-4
63. Otis Clay - Trying To Live My Life Without You vs. Labi Siffre - The Vulture
63. Otis Clay - Trying To Live My Life Without You vs. Labi Siffre - The Vulture
0
geplaatst: 16 mei 2020, 11:13 uur
Haha, met zo'n stem als Sam kun je toch moeilijk om hem heen, Chain Gang is een weliswaar luchtig nummer maar wel zo heerlijk als een toetje van de chef, ***** in mijn boek.
0
geplaatst: 16 mei 2020, 11:19 uur
Rudi S schreef:
Chain Gang is een weliswaar luchtig nummer maar wel zo heerlijk als een toetje van de chef, ***** in mijn boek.
Chain Gang een luchtig nummer? Tekstueel toch zeker niet. Chain Gang is een weliswaar luchtig nummer maar wel zo heerlijk als een toetje van de chef, ***** in mijn boek.
Ook ik vind het een topnummer, maar dat geldt ook voor You Should Have Been Me. Ik ken weinig nummers die zo krachtig, en met zoveel urgentie gezongen zijn. Voor dit spel had ik het leuker gevonden als die door was gegaan. Sam heeft tenslotte zijn magnum opus nog in het spel. Ik had Bring It on Home to Me ook nog op de shortlist staan, maar de nominatieplekken waren op.
0
geplaatst: 16 mei 2020, 11:41 uur
64. Ruby Johnson - I'll Run Your Hurt Away vs. Ray Charles - Hallelujah, I Love Her So
0-1
0-1
* denotes required fields.