Muziek / Muziekgames / Soul K.O. (Songs)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2020, 15:46 uur
116. Sam Dees - Just Out of My Reach vs. Al Green - Jesus Is Waiting
0
geplaatst: 18 mei 2020, 15:52 uur
117. Martha and the Vandellas - Jimmy Mack vs. J. Blackfoot - Taxi
0-1
0-1
0
geplaatst: 18 mei 2020, 15:56 uur
0-4
118. Stevie Wonder - Living for the City vs. Idris Muhammad - Loran's Dance
118. Stevie Wonder - Living for the City vs. Idris Muhammad - Loran's Dance
0
geplaatst: 18 mei 2020, 16:04 uur
4-1
119. Marvin Gaye - Inner City Blues ( Make Me Wanna Holler) vs. Curtis Mayfield - Move on Up
1-0 Yoooooooo
119. Marvin Gaye - Inner City Blues ( Make Me Wanna Holler) vs. Curtis Mayfield - Move on Up
1-0 Yoooooooo

1
geplaatst: 18 mei 2020, 16:06 uur
2-1
Wel gekke volgorde, dat we nu opeens de finale tussendoor spelen.
1
geplaatst: 18 mei 2020, 16:07 uur
Reijersen schreef:
Ik dacht het, jij zegt het Wel gekke volgorde, dat we nu opeens de finale tussendoor spelen.

2
geplaatst: 18 mei 2020, 16:11 uur
Klopt, en ik zet hem toch weer terug. Laat iemand anders maar beslissen.
Edit: nog beter, ik haal mijn stem gewoon weg. Ik ga ze nu even allebei luisteren en als de battle nog niet beslist is kies ik daarna wel.
Het grappige is dat ik deze twee nummers - vermoedelijk in tegenstelling tot de meeste van jullie - niet bij de absolute top binnen het genre vind horen. In de laatste That's Soul finale de nummers 12 en 16 van mijn finalelijstje van 25 liedjes.
Free At Last van Lee Moses stond op plek 13. Onbegrijpelijk dat die heeft verloren van Love Attack. Ik denk mijn meest betreurde uitslag tot nu toe.
Edit: nog beter, ik haal mijn stem gewoon weg. Ik ga ze nu even allebei luisteren en als de battle nog niet beslist is kies ik daarna wel.
Het grappige is dat ik deze twee nummers - vermoedelijk in tegenstelling tot de meeste van jullie - niet bij de absolute top binnen het genre vind horen. In de laatste That's Soul finale de nummers 12 en 16 van mijn finalelijstje van 25 liedjes.
Free At Last van Lee Moses stond op plek 13. Onbegrijpelijk dat die heeft verloren van Love Attack. Ik denk mijn meest betreurde uitslag tot nu toe.
0
geplaatst: 18 mei 2020, 16:19 uur
120. Terry Callier - Dancing Girl vs. Millie Jackson - A Child Of God (It's Hard To Believe)
1-0
1-0
0
geplaatst: 18 mei 2020, 16:27 uur
2-2
Ook deze zijn weer beide top, ik ga voor de meest pure soulsong van de twee.
Hierboven zou het toch Marvin geworden zijn.
Ook deze zijn weer beide top, ik ga voor de meest pure soulsong van de twee.
Hierboven zou het toch Marvin geworden zijn.
* denotes required fields.