MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1978

zoeken in:

3-4

Terechte close call

13. Darts - Daddy Cool / The Girl Can't Help it Vs. Shake - You Know I Love You (Tu Sais Je T'aime)

0-1

Arbeidsdeskundige
0-2

1-2

2-2

2-4

14. Kenny Loggins & Stevie Nicks - Whenever i Call You Friend Vs. Havenzangers - Oh Heideroosje

1-0

2-0

4-0

15. Vader Abraham - Smurfenbier Vs. Belle Epoque - Miss Broadway

0-1 Kwaliteits battle

0-2

0-3

0-4

Smurfenlied zou wel winnen.

16. Dee Dee - I Put a Spell On You Vs. Hein Simons - Und Das Alles Nur Weil Wir Uns Lieben

0-1

2-1 Matige cover maar die van Hein(tje) kan echt niet

4-1

17. Gitte & Erica - Heidi Vs. Stargard - Theme Song From 'Which Way Is Up'

0-2 beiden niets mee

0-3

OMG...daar is Heidi. Dat was voor mij als klein jochie van 5, 6 jaar ??? een van de lichtpuntjes als ik weer naar omi und opi ging met mijn ouders. En m'n opa had altijd schlagers op staan. Freddy Breck, Udo Jurgens, Heino, Costa Cordalis, Roy Black, Lena Valaitis, etc...pffff.

1-3 (ik MOET wel)

1-4

Speciaal voor Poeha om het goed te maken

18. Nico Haak - Is Je Moeder Niet Thuis Vs. Bob Seger & the Silver Bullet Band - Still The Same

0-1

1-2

En verder met de nostalgische trip Nico Haak was toen een van mijn favorieten. Helaas te vroeg overleden. Misschien maar eens een Greatest Hits KO van organiseren

2-2 klassieker toch wel

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.