MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoeslink #5

zoeken in:

EvilDrSmith schreef:
(afbeelding)

De link moet wel grafisch zijn. Volgens mij link je op de titel of mis ik het nootje op de hoes?

Dieter schreef:
(quote)

De link moet wel grafisch zijn. Volgens mij link je op de titel of mis ik het nootje op de hoes?

Kijk maar eens goed wat die hond in zijn bek heeft zitten.

EvilDrSmith schreef:
(quote)

Als dat een noot is keur ik het goed. Is het ook een walnoot

Dieter schreef:
(quote)

Als dat een noot is keur ik het goed. Is het ook een walnoot

Het is in ieder geval geen pepernoot.

EvilDrSmith schreef:
Da's echt geen (wal)noot, maar we kunnen het er nog op gooien dat op beide hoezen cirkelvormen te zien zijn...

ZAP! schreef:
(quote)
Da's echt geen (wal)noot, maar we kunnen het er nog op gooien dat op beide hoezen cirkelvormen te zien zijn...

Haha, mooie nerd-discussie over een nootje. Toch blijf ik erbij dat het om een noot gaat. Jij gokt waarschijnlijk op de tong van die hond, maar ik vermoed dat het om een eikel gaat (zie ook dat hele dunne randje tussen mond en noot). Alhoewel, ik begin nu toch ook een beetje te twijfelen.
Afijn, een walnoot is het sowieso niet en die cirkelvormen vind ik een goed compromis.
HIer is de hoes nog gedetailleerder te zien. Wel een toffe, hele afwijkende Johnny Cash- hoes trouwens: staat sinds gisteren op mijn want-list.
https://i.redd.it/fjbxhk1xgh131.jpg

EvilDrSmith schreef:
Haha, mooie nerd-discussie over een nootje. Toch blijf ik erbij dat het om een noot gaat. Jij gokt waarschijnlijk op de tong van die hond...
Ho ho, geen aannames doen. Ik heb geen idee wat het is. Zou wel een erg grote eikel zijn, trouwens. Maar idd, dit zijn nou de discussies die er toe doen op MuMe...

-edit- waarmee ik geen afbreuk wil doen aan Dieters terechte opmerking.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:50 uur

geplaatst: vandaag om 03:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.