Muziek / Muziekgames / Hoeslink #5
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2021, 19:41 uur
EvilDrSmith schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
De link moet wel grafisch zijn. Volgens mij link je op de titel of mis ik het nootje op de hoes?
0
geplaatst: 2 december 2021, 20:34 uur
Dieter schreef:
De link moet wel grafisch zijn. Volgens mij link je op de titel of mis ik het nootje op de hoes?
(quote)
Kijk maar eens goed wat die hond in zijn bek heeft zitten.

0
geplaatst: 2 december 2021, 23:15 uur
Als dat een noot is keur ik het goed. Is het ook een walnoot

0
geplaatst: 3 december 2021, 15:40 uur
Da's echt geen (wal)noot, maar we kunnen het er nog op gooien dat op beide hoezen cirkelvormen te zien zijn... 

0
geplaatst: 3 december 2021, 18:30 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Da's echt geen (wal)noot, maar we kunnen het er nog op gooien dat op beide hoezen cirkelvormen te zien zijn...
Haha, mooie nerd-discussie over een nootje. Toch blijf ik erbij dat het om een noot gaat. Jij gokt waarschijnlijk op de tong van die hond, maar ik vermoed dat het om een eikel gaat (zie ook dat hele dunne randje tussen mond en noot). Alhoewel, ik begin nu toch ook een beetje te twijfelen.
Afijn, een walnoot is het sowieso niet en die cirkelvormen vind ik een goed compromis.

HIer is de hoes nog gedetailleerder te zien. Wel een toffe, hele afwijkende Johnny Cash- hoes trouwens: staat sinds gisteren op mijn want-list.
https://i.redd.it/fjbxhk1xgh131.jpg
1
geplaatst: 3 december 2021, 18:36 uur
EvilDrSmith schreef:
Haha, mooie nerd-discussie over een nootje. Toch blijf ik erbij dat het om een noot gaat. Jij gokt waarschijnlijk op de tong van die hond...
Ho ho, geen aannames doen. Ik heb geen idee wat het is. Zou wel een erg grote eikel zijn, trouwens. Maar idd, dit zijn nou de discussies die er toe doen op MuMe... Haha, mooie nerd-discussie over een nootje. Toch blijf ik erbij dat het om een noot gaat. Jij gokt waarschijnlijk op de tong van die hond...

-edit- waarmee ik geen afbreuk wil doen aan Dieters terechte opmerking.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.