MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2021 [Nominatietopic]

zoeken in:
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (en niet Mariner's)

Onweerwolf
cosmic kid schreef:
(quote)

Onweerwolf Teunnis, willen jullie dat bestand naar mij en ook naar Casartelli + chevy93 mailen?

Done.

Volgt er ook een alfabetische lijst van de nieuwe nominaties?

gerre schreef:
Volgt er ook een alfabetische lijst van de nieuwe nominaties?
Dat zou kunnen, maar even in Excel plakken en sorteren op alfabet lijkt me sneller dan wachten of wij al dan niet nog zoiets gaan publiceren.

Simon77 schreef:
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (en niet Mariner's)
Zou deze wijziging nog mee kunnen worden genomen? Zou leuk zijn als de titel in het derde jaar wel eens correct wordt overgenomen

Damn, beide Cans in één ladder... Dat kan nooit goed gaan.

Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik zowel in spelling als correctie verzaakt heb.

Club 8 - Jezus, Walk With Me [Poek]

Het is Jesus, niet Jezus.

chevy93:

Er staan wat dode linkjes helemaal onderaan in de Spotify-playlist.
https://i.ibb.co/Mf0PVX8/Schermafbeelding-2020-12-31-122518.png

Om die te kunnen zien moet je eerst even aanvinken dat je onbeschikbare nummers in playlist wilt zien. Dan kun je ze ook verwijderen. Deze nummers staan allemaal ook al in de lijst op de plek waar ze horen - in sommige gevallen als 4'33" - dus ze staan er dubbel in. Alleen de onderste hoef je te verwijderen.

Teunnis schreef:
chevy93:

Er staan wat dode linkjes helemaal onderaan in de Spotify-playlist.
(afbeelding)

Om die te kunnen zien moet je eerst even aanvinken dat je onbeschikbare nummers in playlist wilt zien. Dan kun je ze ook verwijderen. Deze nummers staan allemaal ook al in de lijst op de plek waar ze horen - in sommige gevallen als 4'33" - dus ze staan er dubbel in. Alleen de onderste hoef je te verwijderen.
Opvallend, want ik zie die niet onderaan.

Ik heb wel meermaals gekopieerd en geplakt, dus het zou kunnen dat er iets raars gebeurt bij Spotify zelf.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:12 uur

geplaatst: vandaag om 23:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.