MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2021]

zoeken in:
Hopen dat ie in de chasse patate blijft hangen.

Onweerwolf

Arrie schreef:
Hopen dat ie in de chasse patate blijft hangen.
Je bent zelf een chasse patate

Onweerwolf

Onweerwolf

Kendrick maakt een mooie opmars. Na Lana ingehaald te hebben, heeft ie nu zelfs bijna The War on Drugs te pakken.

Onweerwolf
Hey Truiers,

Genieten jullie weer mee van de uitzending van onze mooie lijst op Orinoco Radio?

Dit jaar met meer DJ's dan ooit en uiteraard doen zij dat allemaal vrijwillig en met liefde. Maar een radiostation heeft natuurlijk wel onkosten en Orinoco bestaat van donaties. Dus als je ook in de toekomst wilt blijven genieten van dit geweldige station dan wordt elke bijdrage, groot of klein, enorm op prijs gesteld.

Dus bij deze een Tikkie link voor een donatie. Ze verdienen het.

Betaalverzoekjes via Tikkie

Onweerwolf

Onweerwolf

Sommige dingen veranderen nooit.. De top 3 van laxus11 bestaat uit mijn nummers 24, 21 en 23

Gisteren stond dat ruknummer van Arcade Fire nog zo mooi op de laatste plaats... Waar is het misgegaan?

Brunniepoo schreef:
Arcade Fire mag de prullenbak in. Zo!.

Hier, denk ik...?

Onweerwolf

Onweerwolf

Een leuk nieuwtje: vanaf vandaag staat ook De Witte Trui op MuMeLadder.nl (https://mumeladder.nl). Te beginnen met de editie van 2020 (https://mumeladder.nl/witte-trui-2020-top-400/), maar later deze week zal ook de editie van 2021 gepost worden.

Bedankt Onweerwolf voor het maken van de Excel-sheets!

Onweerwolf

Onweerwolf

Spannend aan de top!

Onweerwolf

Onweerwolf
We gaan nu toch langzaam naar het sluitstuk toe mensen. Nog maar 12 lijstjes. Wie gaat de Trui van 2021 pakken?

Ik hoop Michael Kiwanuka, ik kan absoluut leven met Tame Impala, ik supporter ook wel stilletjes voor The War on Drugs, maar ik vrees Nick Cave and The Bad Seeds.

Als t maar niet dat kleine koude hart of de rooie ogen is...

Onweerwolf
esteban schreef:
Ik hoop Michael Kiwanuka, ik kan absoluut leven met Tame Impala, ik supporter ook wel stilletjes voor The War on Drugs, maar ik vrees Nick Cave and The Bad Seeds.

Hier exact hetzelfde.

Onweerwolf

Ik had vooraf absoluut Cave verwacht, maar Tame Impala biedt mooi weerstand. Kan met beide leven als winnaar. Wordt iig spannend

Onweerwolf
Ze lopen nu met z'n tweeën wel echt hard weg.

Mooi zo.

Onweerwolf

Hmm, heb hier vooral het gevoel dat de tussenstand enorm op zijn kop staat. Dat laatste blokje alleen al

Onweerwolf

Gast
geplaatst: vandaag om 19:37 uur

geplaatst: vandaag om 19:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.