Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2021]
zoeken in:
1
geplaatst: 12 december 2021, 21:06 uur
En wat een gat (met nog een paar lijstjes te gaan)!
Gefeliciteerd aan alle Dancelovers. Een gloednieuwe nummer 1 is wel weer verfrissend.
Gefeliciteerd aan alle Dancelovers. Een gloednieuwe nummer 1 is wel weer verfrissend.
1
geplaatst: 12 december 2021, 21:06 uur
Teunnis schreef:
Ja, is gewoon (psychedelische) rock (met invloeden vanuit electronica).
Ik vind weinig rock aan Let It Happen. Ja, is gewoon (psychedelische) rock (met invloeden vanuit electronica).
Van de 7 genres op RYM is er geen een rock: Let It Happen by Tame Impala (Single, Psychedelic Pop): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
1
geplaatst: 12 december 2021, 21:07 uur
remcodulac schreef:
Vanuit Luigi bekeken is het gewoon electronica
Vanuit Luigi bekeken is het gewoon electronica
Zo is dat! Viel mij ook mee om hem bij Luigi in zijn lijst terug te zien.

0
geplaatst: 12 december 2021, 21:08 uur
chevy93 schreef:
Van de 7 genres op RYM is er geen een rock: Let It Happen by Tame Impala (Single, Psychedelic Pop): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
(quote)
Ik vind weinig rock aan Let It Happen. Van de 7 genres op RYM is er geen een rock: Let It Happen by Tame Impala (Single, Psychedelic Pop): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Alternative dance?? Vraag me daar meteen mee af hoe serieus je die RYM genres moet nemen
0
geplaatst: 12 december 2021, 21:08 uur
Dance Lover schreef:
(quote)
Ik ga er lekker op

0
geplaatst: 12 december 2021, 21:09 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik vind weinig rock aan Let It Happen. Van de 7 genres op RYM is er geen een rock: Let It Happen by Tame Impala (Single, Psychedelic Pop): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Psychedelische pop is inderdaad een betere, daar hebben ze bij RYM gelijk in. Indietronica ben ik het niet mee eens.
0
geplaatst: 12 december 2021, 21:10 uur
Arrie schreef:
Alternative dance?? Vraag me daar meteen mee af hoe serieus je die RYM genres moet nemen
Misschien een beetje een ongelukkige benaming, maar kijkend naar de singles chart daarvan vind ik m niet per se heel erg uit de toon vallen.(quote)
Best Alternative Dance singles of all-time - Rate Your Music - rateyourmusic.com
1
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2021, 21:10 uur
Het is volgens mij nog nooit zo vroeg al beslist!
0
geplaatst: 12 december 2021, 21:11 uur
Arrie schreef:
(quote)
Die secondary genres moet je zien als invloeden op de muziek, niet het genre zelf. Dan vind ik hem wel terecht.
0
geplaatst: 12 december 2021, 21:12 uur
Teunnis schreef:
Die secondary genres moet je zien als invloeden op de muziek, niet het genre zelf. Dan vind ik hem wel terecht.
(quote)
Ah dat wist ik niet, dank.
0
geplaatst: 12 december 2021, 21:13 uur
Jammer dat Jubilee Street het niet haalde, maar alsnog wel een aardige winnaar.
Verder is de stand vandaag wel beter geweest.
Verder is de stand vandaag wel beter geweest.
0
Onweerwolf schreef:
Volgens mij heeft Rebellion wel eens eerder met iets van 100 punten verschil gewonnen.Het is volgens mij nog nooit zo vroeg al beslist!
0
Onweerwolf schreef:
Jammer voor vanavond en de radiouitzending, maar dan was t dus dik verdiend.
1
geplaatst: 12 december 2021, 21:14 uur
Ik kwam daar achter dankzij de nieuwe zoekfunctie, waar je kunt kiezen of je wilt zoeken op een genre als "genre", "influence" of "either". Dat slaat op primary of secondary genre.
0
geplaatst: 12 december 2021, 21:16 uur
Het blauwe blokje van vier is behoorlijk wat sterker dan het groene blokje. Hopelijk blijft dat zo.
Verder is het 5e (grijze?/paarse?) blokje op dit moment duidelijk het sterkst.
Verder is het 5e (grijze?/paarse?) blokje op dit moment duidelijk het sterkst.
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2021, 21:20 uur
Waar het verschil vorig jaar dus slechts 3 punten was in het nu wel echt immens!
7
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2021, 21:26 uur
En nadat het Bokje al lang en breed onder de douche staat probeert het Hartje nog te imponeren met een ferme eindsnok maar het Straatje houdt net stand.
https://i.vgy.me/Jj3JQB.png
Dit was hem weer! Bedankt iedereen!
https://i.vgy.me/Jj3JQB.png
Dit was hem weer! Bedankt iedereen!
1
geplaatst: 12 december 2021, 21:28 uur
Dank voor de amusante presentatie weer Onweerwolf! Mooie winnaar, verrassend dat hij met zo'n overmacht wint.
2
geplaatst: 12 december 2021, 21:29 uur
Eefje linkerrijtje 
Geweldige presentatie weer Marcel en drie dagen genieten van Orinoco Radio. Alle dj’s: wat een toppers! Iedereen bedankt

Geweldige presentatie weer Marcel en drie dagen genieten van Orinoco Radio. Alle dj’s: wat een toppers! Iedereen bedankt

3
Geweldig gedaan weer, Onweerwolf!
(En uiteraard ook dank aan alle collega's van Orinoco voor dit heerlijke weekend)
(En uiteraard ook dank aan alle collega's van Orinoco voor dit heerlijke weekend)
2
Fantastische presentatie weer, Onweerwolf. Heb opnieuw ontzettend genoten.
* denotes required fields.