MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1990

zoeken in:

Poeha schreef:

Jammer van de Jungle Brothers. Helaas zitten hier haast alleen maar users die gek zijn van EMF.

Nou idd, er zitten hier alleen maar users die gek zijn van EMF....

waar zitten die dan, ik zie ze nooit namelijk

Zack
5-2

3. Prince - Scandalous Vs. Simple Minds - Sign O 'The Times

Ik pas

1-0 makkie

vigil schreef:
(quote)

Nou idd, er zitten hier alleen maar users die gek zijn van EMF....

waar zitten die dan, ik zie ze nooit namelijk
Dat zeg ik...hier.

bijzondere loting

5-1 want dit is wel een hele matige Prince

Poeha schreef:
(quote)
Dat zeg ik...hier.

Jammer om mensen af te vallen in een 1990 topic die typisch jaren 1990 product leuk vinden terwijl er genoeg mensen hier meestemmen die niks met deze jaren hebben en standaard stemmen op classic rock

6-1

4. MC Sar & The Real McCoy - It's On You Vs. Matthias Reim - Ich Hab' Geträumt Von Dir

1-0

2-0

Beide op single gekocht destijds

3-0

Ik alleen de 1e

6-1

5. AC/DC - Thunderstruck Vs. Corry Konings - Mooi Was Die Tijd

1-0.
Van die plaat van Corry krijg ik vooral erge dorst

vigil schreef:
Jammer om mensen af te vallen in een 1990 topic die typisch jaren 1990 product leuk vinden terwijl er genoeg mensen hier meestemmen die niks met deze jaren hebben en standaard stemmen op classic rock

(classic) rock komt haast niet voor in de top-40 anno 1990. Ik stem gewoon op het beste nummer of het nu rock of dance is.

4-0

Jammer dat Corry tegen Thunderstruck loot. Ik had haar wel een paar rondjes gegund. Gelukkig doet Kleine Jongen nog mee, als ik me niet vergis ..

Ries_72 schreef:
Jammer dat Corry tegen Thunderstruck loot. Ik had haar wel een paar rondjes gegund. Gelukkig doet Kleine Jongen nog mee, als ik me niet vergis ..

Ja battle 24

6. Pet Shop Boys - So Hard Vs. Sheena Easton - Follow My Rainbow

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.