Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1990
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2021, 11:50 uur
Poeha schreef:
Jammer van de Jungle Brothers. Helaas zitten hier haast alleen maar users die gek zijn van EMF.
Jammer van de Jungle Brothers. Helaas zitten hier haast alleen maar users die gek zijn van EMF.
Nou idd, er zitten hier alleen maar users die gek zijn van EMF....
waar zitten die dan, ik zie ze nooit namelijk
0
geplaatst: 9 januari 2021, 12:22 uur
3. Prince - Scandalous Vs. Simple Minds - Sign O 'The Times
Ik pas
Ik pas
1
geplaatst: 9 januari 2021, 12:26 uur
vigil schreef:
Dat zeg ik...hier.(quote)
1
geplaatst: 9 januari 2021, 12:48 uur
Jammer om mensen af te vallen in een 1990 topic die typisch jaren 1990 product leuk vinden terwijl er genoeg mensen hier meestemmen die niks met deze jaren hebben en standaard stemmen op classic rock
0
geplaatst: 9 januari 2021, 12:49 uur
6-1
4. MC Sar & The Real McCoy - It's On You Vs. Matthias Reim - Ich Hab' Geträumt Von Dir
1-0
4. MC Sar & The Real McCoy - It's On You Vs. Matthias Reim - Ich Hab' Geträumt Von Dir
1-0
0
geplaatst: 9 januari 2021, 13:11 uur
6-1
5. AC/DC - Thunderstruck Vs. Corry Konings - Mooi Was Die Tijd
1-0.
Van die plaat van Corry krijg ik vooral
erge dorst
5. AC/DC - Thunderstruck Vs. Corry Konings - Mooi Was Die Tijd
1-0.
Van die plaat van Corry krijg ik vooral
erge dorst
0
geplaatst: 9 januari 2021, 13:16 uur
vigil schreef:
Jammer om mensen af te vallen in een 1990 topic die typisch jaren 1990 product leuk vinden terwijl er genoeg mensen hier meestemmen die niks met deze jaren hebben en standaard stemmen op classic rock
(classic) rock komt haast niet voor in de top-40 anno 1990. Ik stem gewoon op het beste nummer of het nu rock of dance is.
4-0
0
geplaatst: 9 januari 2021, 13:21 uur
Jammer dat Corry tegen Thunderstruck loot. Ik had haar wel een paar rondjes gegund. Gelukkig doet Kleine Jongen nog mee, als ik me niet vergis ..
1
geplaatst: 9 januari 2021, 13:22 uur
Ries_72 schreef:
Jammer dat Corry tegen Thunderstruck loot. Ik had haar wel een paar rondjes gegund. Gelukkig doet Kleine Jongen nog mee, als ik me niet vergis ..
Ja battle 24

0
geplaatst: 9 januari 2021, 13:24 uur
6. Pet Shop Boys - So Hard Vs. Sheena Easton - Follow My Rainbow
1-0
1-0
* denotes required fields.