MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Double-Sided Singles (K.O)

zoeken in:
7. Bring It on Home to Me / Having a Party - Sam Cooke vs. Johnny B. Goode / Around and Around - Chuck Berry

Zack
2-0

4-2

8. We Are the Champions / We Will Rock You - Queen vs. Brown Eyed Handsome Man / Too Much Monkey Business - Chuck Berry

1-0

Zack
2-0

4-1

9. Hey Jude / Revolution - Beatles vs. Hello Goodbye / I Am the Walrus - Beatles

Zack
4-1

10. Donna / La Bamba - Ritchie Valens vs. My Blue Heaven / I'm in Love Again - Fats Domino

1-0

1-1 Good old Fats

Zack
Bij 4 punten nieuwe battle....

11. Purple Haze / The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix vs. Lucille / Send Me Some Lovin' - Little Richard

1-0

Zack schreef:
Bij 4 punten nieuwe battle....

11. Purple Haze / The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix vs. Lucille / Send Me Some Lovin' - Little Richard

1-0

Ja Pa

Ik ben ook met andere K.O,s bezig
Dan vergis je in het puntensysteem

3-0

4-0

12. Paperback Writer / Rain - Beatles vs. I'm a Believer / (I'm Not Your) Steppin' Stone - Monkees

4-0

13. Starman / Suffragette City - David Bowie vs. Bo Diddley / I'm a Man - Bo Diddley

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.