Muziek / Muziekgames / User top 10 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2021, 12:21 uur
Maar dan is het nu 7-6, na Johan's stem. Laten we t daar maar op houden...
1
geplaatst: 24 juni 2021, 12:21 uur
Ik meen me uit vorige KO's te herinneren dat dit wel verschil kon maken, maar ga het nu ook niet dubbelchecken ofzo, ik zit nu namelijk lekker popcorn te eten en te genieten van deze controverse

1
geplaatst: 24 juni 2021, 12:22 uur
ArthurDZ schreef:
Ik meen me uit vorige KO's te herinneren dat dit wel verschil kon maken, maar ga het nu ook niet dubbelchecken ofzo, ik zit nu namelijk lekker popcorn te eten en te genieten van deze controverse
(quote)
Die geen controverse is, maar goed. Volgens mij is het nu
The Smiths - I Know It's Over - Boudewijn de Groot - Naast Jou
7-6
RIght?
0
geplaatst: 24 juni 2021, 12:23 uur
ArthurDZ schreef:
(quote)
Nomineer boef, Het is jouw schuld

0
geplaatst: 24 juni 2021, 12:25 uur
Met Koenr, MrDamman, Vigil, Jordi, BrunniePoo en mijzelf als exclusieve stemmers graag

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 juni 2021, 12:27 uur
12. The Comsat Angels - After the Rain vs. Cocteau Twins - Ivo
0-1
0-1
1
geplaatst: 24 juni 2021, 12:28 uur
Scorpion_21 schreef:
Met Koenr, MrDamman, Vigil, Jordi, BrunniePoo en mijzelf als exclusieve stemmers graag
(quote)
Prima, het gaat er toch niet om hoe en wat er gestemd wordt maar wat er gezien wordt

0
geplaatst: 24 juni 2021, 12:44 uur
Rudi S schreef:
Prima, het gaat er toch niet om hoe en wat er gestemd wordt maar wat er gezien wordt
(quote)
Screenshot - 1f22a59fc555910ccf2bd6cf30f4316b - Gyazo
* denotes required fields.