MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1999

zoeken in:

2-3

3-3

3-4

7. Destiny's Child - Get On the Bus Vs. Blackstreet & Mya featuring Mase & Blinky Blink- Take Me There

0-1

1-1

4-1

8. Extince featuring Murth the Man-O-Script, Krewsial, Skate the Great, Yukkie B, Brainpower, Goldy & Cruz - Zoete Inval Vs. Puff Daddy featuring R. Kelly . Satisfy You

1-0

2-0

4-0

Zo funky dat zelfs Chiel Montagne er op zou willen chillen!

9. Whitney Houston - I Learned From The Best Vs. Loona - Hijo de la Luna

2-0 weinig opzienbarende cover. Geen idee wat het toevoegt aan het origineel. Dan heb ik nog liever dat een artiest een platte dancebeat eronder gooit, dat geeft er tenminste nog een eigen draai aan.

3-0

10. Another Level - From The Heart Vs. Lauryn Hill featuring Bob Marley - Turn Your Lights Down Low

1-0

1-2

2-3

Alle respect voor Hill en Marley, maar ik vind deze echt niet goed. Dan nog liever dat fout geval.

2-4

11. Cartoons - Witch Doctor Vs. Toy-Box - The Sailor Song

0-0

1-0 Je moet wat

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.