MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het grote hardrock- en metallogo's topic!

zoeken in:
Spin-off van de vraag van de dag, eens kijken of er animo voor is...

Plaats hier een hardrock- of metallogo (van AC/DC tot Messiah, zeg maar), van aartslelijk tot wonderschoon. Men kan een cijfer geven van 1,0 tot 10. Na 48 uur kan een volgende geplaatst worden. Zet even de bandnaam (en plaattitel) erbij, zodat men makkelijk terug kan vinden of het logo al aan de beurt is geweest. Ik kies nu bv. een bepaalde plaat van Metallica, maar over een tijdje mag wat mij betreft ook een andere plaat van hen voorbij komen, zolang een logo maar een tamelijk tot totaal andere uitstraling heeft.

No.1: Metallica - Master of Puppets https://i.ibb.co/YtJpfTk/Mmop-1.jpg

(ik ben niet van plan om een lijst bij te gaan houden, daarvoor ben ik de laatste tijd ook te weinig en onregelmatig online, maar mocht iemand daar wel voor voelen, ga je gang... )

Gast
geplaatst: vandaag om 09:02 uur

geplaatst: vandaag om 09:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.