MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2006

zoeken in:
Bedankt voor het meespelen weer allemaal! Ik zie jullie (denk ik) na de feestdagen.

Prachtige editie, met mijn top 4 in de top 4 en het beste podium tot nu toe

Thanks Ed!

Merci Edgar, het was weer leuk!

Bedankt weer Edgar.

Bedankt Edgar voor het organiseren. Tof topic en deze editie was sterk

Bedankt weer Edgar18, prima nummer twee.

Thanks Edgar!
Sterke finale, supersterke top 3.

Leuke editie, schitterende winnaar, dank Edgar!

Terechte winnaar van een sterke finale. Wat er nou zo boeiend is aan Arctic Monkeys ga ik waarschijnlijk nooit begrijpen, maar misschien had ik erbij moeten zijn...

Dank weer voor de organisatie, Edgar!

De top 4 stond ook in mijn top 5, prima uitslag dus

Wederom bedankt Edgar!

Edgar18 schreef:
Helaas voor Teun bleek toen éénderde van de punten al binnen. Naarmate de finale vorderde werden nog wel wat punten gesprokkeld, maar meer dan een uiteindelijke zevende plek zit er niet in voor mevrouw Spektor.

Ik ben hier al meer dan tevreden mee

Prima winnaar ook. Enige minpunt is dat wel wat meer mensen mogen ontdekken dat Gekkenhuis minstens zo goed is als HoedenPlank. Ook het verschil tussen de nummers van The Knife is veel te groot, maar dat begrijp ik ergens wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:36 uur

geplaatst: vandaag om 19:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.