Muziek / Muziekgames / NLTalige Ladder 2022
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2022, 21:14 uur
Puntenverdeling: 7-5-4-3-1 (dit laten staan!)
Groep 18
11 Stef Bos - Papa 4
6 Erik Mesie - Zonder Jou 1
7 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 3
3 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
1 Doe Maar - Nederwiet
7 Willem Vermandere - Dance Macabre 7
De Kift - Bierflessengroen
5 Van Dik Hout - Alles of Niets 5
Deadline: vrijdag 4 maart 19.00 uur
Groep 18
11 Stef Bos - Papa 4
6 Erik Mesie - Zonder Jou 1
7 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 3
3 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
1 Doe Maar - Nederwiet
7 Willem Vermandere - Dance Macabre 7
5 Van Dik Hout - Alles of Niets 5
0
geplaatst: 3 maart 2022, 22:25 uur
Groep 18
13 Erik Mesie - Zonder Jou +7
12 Stef Bos - Papa +1
9 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
7 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
6 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +3
6 Doe Maar - Nederwiet +5
7 Willem Vermandere - Dance Macabre
Groep 18
13 Erik Mesie - Zonder Jou +7
12 Stef Bos - Papa +1
9 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
6 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +3
6 Doe Maar - Nederwiet +5
0
geplaatst: 3 maart 2022, 23:30 uur
Groep 18
17 Stef Bos - Papa +5
13 Erik Mesie - Zonder Jou
10 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +4
10 Van Dik Hout - Alles of Niets +1
9 Doe Maar - Nederwiet +3
7 De Kift - Bierflessengroen +7
Groep 18
17 Stef Bos - Papa +5
13 Erik Mesie - Zonder Jou
10 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +4
10 Van Dik Hout - Alles of Niets +1
9 Doe Maar - Nederwiet +3
7 De Kift - Bierflessengroen +7
0
geplaatst: 4 maart 2022, 06:26 uur
Groep 18
22 Stef Bos - Papa +5
14 Erik Mesie - Zonder Jou +1
14 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
14 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +7
12 Doe Maar - Nederwiet +3
10 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
7 De Kift - Bierflessengroen
Groep 18
22 Stef Bos - Papa +5
14 Erik Mesie - Zonder Jou +1
14 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
14 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +7
12 Doe Maar - Nederwiet +3
10 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
0
geplaatst: 4 maart 2022, 08:52 uur
Groep 18
26 Stef Bos - Papa +4
19 Van Dik Hout - Alles of Niets +5
17 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +7
15 Doe Maar - Nederwiet +3
15 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
14 Erik Mesie - Zonder Jou
Groep 18
26 Stef Bos - Papa +4
19 Van Dik Hout - Alles of Niets +5
17 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +7
15 Doe Maar - Nederwiet +3
15 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
14 Erik Mesie - Zonder Jou
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2022, 10:35 uur
Groep 18
33 Stef Bos - Papa +7
20 Van Dik Hout - Alles of Niets +1
20 Doe Maar - Nederwiet +5
18 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +3
18 Erik Mesie - Zonder Jou +4
17 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
140
Groep 18
33 Stef Bos - Papa +7
20 Van Dik Hout - Alles of Niets +1
20 Doe Maar - Nederwiet +5
18 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +3
18 Erik Mesie - Zonder Jou +4
140
4
geplaatst: 4 maart 2022, 11:29 uur
Intermezzo: misschien is dit wel leuk om te lezen. De 50 beste Nederlandstalige liedjes ooit (al zullen ze ongetwijfeld een geselecteerde keuze voorgeschoteld hebben gekregen), gekozen door een select aantal Nederlandse musici. Mijn nummer 1 staat er ook tussen (#13), maar die was hier al in de 1e ronde gesneuveld. 
Dit zijn de 50 allerbeste Nederlandstalige liedjes ooit geschreven - 3voor12 - 3voor12.vpro.nl

Dit zijn de 50 allerbeste Nederlandstalige liedjes ooit geschreven - 3voor12 - 3voor12.vpro.nl
0
geplaatst: 4 maart 2022, 12:20 uur
Groep 18 Sterke ladder
38 Stef Bos - Papa +5
27 Van Dik Hout - Alles of Niets +7
23 Doe Maar - Nederwiet +3
22 Erik Mesie - Zonder Jou +4
19 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
Groep 18 Sterke ladder
38 Stef Bos - Papa +5
27 Van Dik Hout - Alles of Niets +7
23 Doe Maar - Nederwiet +3
22 Erik Mesie - Zonder Jou +4
19 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
2
geplaatst: 4 maart 2022, 13:59 uur
Onthutsend, onbegrijpelijk, onbeschaamd en onbevattelijk: hoe kunnen nu twee dijken van nummers troosteloos onderaan bungelen? Met afstand de beste liedjes van deze ladder, sowieso de crême de la de crême van dit hele spelletje, en jullie laten en masse deze pareltjes links liggen.
En dat terwijl ik een nummer niet eens kende.
Ik ken Willem Vermandere namelijk wel een beetje, maar vooral zijn oudere jaren 70-werk. Dit sardonisch Jiddisch klinkend liedje uit 1993 was mij onbekend, maar ik heb met tranen in mijn ogen met de fabeltastische songtekst meegeluisterd. Een willekeurige zinsnede uit dit liedje is spitsvondiger dan het gehele repertoire van Snelle, Suzanne, Freek en hoe die kleuterzangertjes ook mogen heten bij elkaar.
Tekstueel grote verwantschap met Charlie Daniels' 'The Devil Went Down To Georgia' en Tenacious D's 'Tribute', maar zijn prachtige West-Vlaamse woordkeuzes zorgen dat de tranen letterlijk over mijn wangen biggelen. Brunniepoo: héél erg bedankt voor de nominatie!
Dit maakte het verdomd lastig om de vantevoren vastgestelde 7 punten aan De Kift ook daadwerkelijk aan hen toe te kennen. Toch, na diverse keren te hebben geluisterd (ik neem dit spelletje way too fucking serious) besluit ik voor de fanfarepunkballadesfeer van mijn favoriete Nederlandstalige band aller tijden te gaan. Maar in bijna elke andere ladder had Willem er ook 7 gekregen.
Van Dik Hout kan ik moeilijk zonder subjectieve walging beoordelen. Dat komt mede door een anekdote die heel erg aansluit bij mijn mening over hun compositorische en technische kwaliteiten. Rond 1989 was namelijk het jongere broertje van destijds een van mijn beste vrienden op auditie bij de band in Den Helder. Ze zochten een drummer en Olav, waarvan ik wist dat hij al een tijdje drumde, was wel geïnteresseerd. Een week later kwam ik weer eens langs bij zijn oudere broer en vroeg hem hoe die auditie was verlopen. De naam van de band zei me niks ('Van Dik Hout'? Grappige naam), maar die broer vertelde me dat het een band was met serieuze plannen, regelmatig optradens gaf in de hele provincie en dat ze de ambitie hebben om professionele musici te worden. "En ze wilde Olav wel hebben," zei hij. "Oh, wat leuk voor hem! Spelen in een echte band!" reageerde ik.
"Mwoah, het gaat niet door", reageerde Olavs broer koeltjes. "Olav heeft bedankt. Hij vond ze echt reteslecht."
Toen jaren later hun doorbraakhit 'Stil In Mij' de hitlijsten teisterde, snapte ik dondersgoed waarom Olav destijd had bedankt. En als is de walging door de decennia heen inmiddels een beetje weggeëbd en is dit nummer al wat minder slecht dan eerstgenoemde, ik vind het amateuristische houtje-touwtje-corpsballenpoprock met een drammerige zeikzanger.
Al dramt hij minder zeikerig dan dé draak van Stef. Van alle nummers, waarom is uitgerekend de grootste melodramatische jankbuil van Stef zijn bekendste geworden? Ik zou er bijna mijn oeuvre van Stef voor in de kliko willen gooien. Als mijn kinderen dit nummer voor mij zouden gaan zingen als ik oud, seniel en incontinent ben, dan onterf ik ze. Gelukkig ken ik hun smaak inmiddels goed genoeg dat ik me over dit worst case scenario geen zorgen hoef te maken.
Erik Mesie lang niet geluisterd: destijd vond ik het ver-schrik-ke-lijk kut, nu valt me vooral de extreme jaren 80-productie op. Zijn stemgeluid bevalt me nog steeds, maar ik vind het wat aanstellerig en ik heb liever Toontje Lager.
Raar dat Frank Boeijen solo hier hoger scoort dan zijn werk met zijn Groep. Wellicht ook door de jaren 80-productie? Ik vind het in ieder geval iets onderscheidender en meer uitgesproken dan zijn wat veilige, middle of the road solorepertoire. Maar ik ben tegenwoordig al gelukkig als ik een gitaarsolo in een liedje kan horen.
Ook raar dat Raymond zo laag staat. Maar de helft van het aantal punten van Stef! Ik dacht dat er hier veel Vlamingen op MuMe zitten? Of is het omdat dit nummer platgedraaid en uitgekauwd is? Of een fobie voor gospel? Ik vind het in ieder geval een van zijn leukste.
Dat geldt ook voor Doe Maar. Terwijl ik stone cold sober op alle vlakken door het leven ga.
Twee absolute giganten en twee superheerlijke nummers. Misschien wel de fijnste ladder tot nu toe. Ondanks de extreme mispeer van Stef.
Groep 18 Sterke ladder
38 Stef Bos - Papa -10
27 Van Dik Hout - Alles of Niets
26 Doe Maar - Nederwiet +3
23 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +4
22 Erik Mesie - Zonder Jou
18 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +1
14 De Kift - Bierflessengroen +7
12 Willem Vermandere - Dance Macabre +5
En dat terwijl ik een nummer niet eens kende.
Ik ken Willem Vermandere namelijk wel een beetje, maar vooral zijn oudere jaren 70-werk. Dit sardonisch Jiddisch klinkend liedje uit 1993 was mij onbekend, maar ik heb met tranen in mijn ogen met de fabeltastische songtekst meegeluisterd. Een willekeurige zinsnede uit dit liedje is spitsvondiger dan het gehele repertoire van Snelle, Suzanne, Freek en hoe die kleuterzangertjes ook mogen heten bij elkaar.
Tekstueel grote verwantschap met Charlie Daniels' 'The Devil Went Down To Georgia' en Tenacious D's 'Tribute', maar zijn prachtige West-Vlaamse woordkeuzes zorgen dat de tranen letterlijk over mijn wangen biggelen. Brunniepoo: héél erg bedankt voor de nominatie!
Dit maakte het verdomd lastig om de vantevoren vastgestelde 7 punten aan De Kift ook daadwerkelijk aan hen toe te kennen. Toch, na diverse keren te hebben geluisterd (ik neem dit spelletje way too fucking serious) besluit ik voor de fanfarepunkballadesfeer van mijn favoriete Nederlandstalige band aller tijden te gaan. Maar in bijna elke andere ladder had Willem er ook 7 gekregen.
Van Dik Hout kan ik moeilijk zonder subjectieve walging beoordelen. Dat komt mede door een anekdote die heel erg aansluit bij mijn mening over hun compositorische en technische kwaliteiten. Rond 1989 was namelijk het jongere broertje van destijds een van mijn beste vrienden op auditie bij de band in Den Helder. Ze zochten een drummer en Olav, waarvan ik wist dat hij al een tijdje drumde, was wel geïnteresseerd. Een week later kwam ik weer eens langs bij zijn oudere broer en vroeg hem hoe die auditie was verlopen. De naam van de band zei me niks ('Van Dik Hout'? Grappige naam), maar die broer vertelde me dat het een band was met serieuze plannen, regelmatig optradens gaf in de hele provincie en dat ze de ambitie hebben om professionele musici te worden. "En ze wilde Olav wel hebben," zei hij. "Oh, wat leuk voor hem! Spelen in een echte band!" reageerde ik.
"Mwoah, het gaat niet door", reageerde Olavs broer koeltjes. "Olav heeft bedankt. Hij vond ze echt reteslecht."
Toen jaren later hun doorbraakhit 'Stil In Mij' de hitlijsten teisterde, snapte ik dondersgoed waarom Olav destijd had bedankt. En als is de walging door de decennia heen inmiddels een beetje weggeëbd en is dit nummer al wat minder slecht dan eerstgenoemde, ik vind het amateuristische houtje-touwtje-corpsballenpoprock met een drammerige zeikzanger.
Al dramt hij minder zeikerig dan dé draak van Stef. Van alle nummers, waarom is uitgerekend de grootste melodramatische jankbuil van Stef zijn bekendste geworden? Ik zou er bijna mijn oeuvre van Stef voor in de kliko willen gooien. Als mijn kinderen dit nummer voor mij zouden gaan zingen als ik oud, seniel en incontinent ben, dan onterf ik ze. Gelukkig ken ik hun smaak inmiddels goed genoeg dat ik me over dit worst case scenario geen zorgen hoef te maken.
Erik Mesie lang niet geluisterd: destijd vond ik het ver-schrik-ke-lijk kut, nu valt me vooral de extreme jaren 80-productie op. Zijn stemgeluid bevalt me nog steeds, maar ik vind het wat aanstellerig en ik heb liever Toontje Lager.
Raar dat Frank Boeijen solo hier hoger scoort dan zijn werk met zijn Groep. Wellicht ook door de jaren 80-productie? Ik vind het in ieder geval iets onderscheidender en meer uitgesproken dan zijn wat veilige, middle of the road solorepertoire. Maar ik ben tegenwoordig al gelukkig als ik een gitaarsolo in een liedje kan horen.
Ook raar dat Raymond zo laag staat. Maar de helft van het aantal punten van Stef! Ik dacht dat er hier veel Vlamingen op MuMe zitten? Of is het omdat dit nummer platgedraaid en uitgekauwd is? Of een fobie voor gospel? Ik vind het in ieder geval een van zijn leukste.
Dat geldt ook voor Doe Maar. Terwijl ik stone cold sober op alle vlakken door het leven ga.
Twee absolute giganten en twee superheerlijke nummers. Misschien wel de fijnste ladder tot nu toe. Ondanks de extreme mispeer van Stef.
Groep 18 Sterke ladder
38 Stef Bos - Papa -10
26 Doe Maar - Nederwiet +3
23 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +4
22 Erik Mesie - Zonder Jou
18 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +1
14 De Kift - Bierflessengroen +7
12 Willem Vermandere - Dance Macabre +5
0
geplaatst: 4 maart 2022, 14:17 uur
Groep 18 Op dat vreselijke de Kift na een uitstekende ladder
45 Stef Bos - Papa +7
30 Doe Maar - Nederwiet +4
27 Erik Mesie - Zonder Jou +5
23 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
21 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +3
14 De Kift - Bierflessengroen
12 Willem Vermandere - Dance Macabre
Groep 18 Op dat vreselijke de Kift na een uitstekende ladder
45 Stef Bos - Papa +7
30 Doe Maar - Nederwiet +4
27 Erik Mesie - Zonder Jou +5
23 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
21 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +3
14 De Kift - Bierflessengroen
12 Willem Vermandere - Dance Macabre
1
geplaatst: 4 maart 2022, 14:27 uur
Mooi om weer twee interessante ontdekkingen te doen; daar heb ik wel 4 en 5 punten voor over; om Stef Bos kan ik niet heen, al hoop ik vurig dat er meer uit zijn oeuvre de uitzending haalt.
Groep 18
52 Stef Bos - Papa +7
30 Van Dik Hout - Alles of Niets +3
30 Doe Maar - Nederwiet
27 Erik Mesie - Zonder Jou
23 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
22 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +1
18 De Kift - Bierflessengroen +4
17 Willem Vermandere - Dance Macabre +5
Groep 18
52 Stef Bos - Papa +7
30 Van Dik Hout - Alles of Niets +3
30 Doe Maar - Nederwiet
27 Erik Mesie - Zonder Jou
23 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
22 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +1
18 De Kift - Bierflessengroen +4
17 Willem Vermandere - Dance Macabre +5
0
geplaatst: 4 maart 2022, 15:26 uur
Groep 18
59 Stef Bos - Papa +7
34 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
33 Doe Maar - Nederwiet +3
28 Erik Mesie - Zonder Jou +1
28 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +5
22 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
18 De Kift - Bierflessengroen
17 Willem Vermandere - Dance Macabre
59 Stef Bos - Papa +7
34 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
33 Doe Maar - Nederwiet +3
28 Erik Mesie - Zonder Jou +1
28 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +5
22 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
1
geplaatst: 4 maart 2022, 15:34 uur
Groep 18
62 Stef Bos - Papa +3
38 Doe Maar - Nederwiet +5
35 Erik Mesie - Zonder Jou +7
35 Van Dik Hout - Alles of Niets +1
28 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
26 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +4
De jaren 80 producties blijven top. Gaat ook nooit meer veranderen. Erik Mesie/Toontje Lager (mede) voorop. De verdovende middelen nummers van Doe Maar zijn tevens hun twee beste tracks (Heroïne en Nederwiet), dus ook die punten waren snel duidelijk. Liefhebber van FBG en Doe Iets is daar een prima vertegenwoordiging van. Deze van Stef Bos zal ik eigenhandig niet snel opzetten, maar is wel een prachtig nummer. Van Dik Hout, typisch zo'n band waar hier op MuMe een antipathie tegen heerst, evenals Bløf, Kensington en Kane. Juist prima tot goede bands en ook Alles Of Niets kan er goed mee door. Jammer voor Willem, want ook nog een aardig nummer. Helaas geen punten meer over. Met Raymond van het Groenewoud heb ik weinig en deze is platgedraaid. Kan het niet meer aanhoren. Bierflessengroen vond ik niet veel aan, maar ik doe over de band verder geen uitspraken, want ken daar verder zo niets van. Althans niets dat zo in me opkomt.
Groep 18
62 Stef Bos - Papa +3
38 Doe Maar - Nederwiet +5
35 Erik Mesie - Zonder Jou +7
35 Van Dik Hout - Alles of Niets +1
28 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
26 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +4
De jaren 80 producties blijven top. Gaat ook nooit meer veranderen. Erik Mesie/Toontje Lager (mede) voorop. De verdovende middelen nummers van Doe Maar zijn tevens hun twee beste tracks (Heroïne en Nederwiet), dus ook die punten waren snel duidelijk. Liefhebber van FBG en Doe Iets is daar een prima vertegenwoordiging van. Deze van Stef Bos zal ik eigenhandig niet snel opzetten, maar is wel een prachtig nummer. Van Dik Hout, typisch zo'n band waar hier op MuMe een antipathie tegen heerst, evenals Bløf, Kensington en Kane. Juist prima tot goede bands en ook Alles Of Niets kan er goed mee door. Jammer voor Willem, want ook nog een aardig nummer. Helaas geen punten meer over. Met Raymond van het Groenewoud heb ik weinig en deze is platgedraaid. Kan het niet meer aanhoren. Bierflessengroen vond ik niet veel aan, maar ik doe over de band verder geen uitspraken, want ken daar verder zo niets van. Althans niets dat zo in me opkomt.
0
geplaatst: 4 maart 2022, 15:39 uur
Groep 18
62 Stef Bos - Papa
45 Doe Maar - Nederwiet 7
39 Erik Mesie - Zonder Jou 4
38 Van Dik Hout - Alles of Niets 3
31 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 5
29 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1 laxus11
19 De Kift - Bierflessengroen 1
Groep 18
62 Stef Bos - Papa
45 Doe Maar - Nederwiet 7
39 Erik Mesie - Zonder Jou 4
38 Van Dik Hout - Alles of Niets 3
31 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 5
29 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1 laxus11
19 De Kift - Bierflessengroen 1
0
geplaatst: 4 maart 2022, 16:11 uur
Groep 18
62 Stef Bos - Papa
50 Doe Maar - Nederwiet 5
43 Erik Mesie - Zonder Jou 4
41 Van Dik Hout - Alles of Niets 3
38 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 7
30 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
19 De Kift - Bierflessengroen
Groep 18
62 Stef Bos - Papa
50 Doe Maar - Nederwiet 5
43 Erik Mesie - Zonder Jou 4
41 Van Dik Hout - Alles of Niets 3
38 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 7
30 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
19 De Kift - Bierflessengroen
0
geplaatst: 4 maart 2022, 16:26 uur
Groep 18
65 Stef Bos - Papa 3
50 Doe Maar - Nederwiet
48 Erik Mesie - Zonder Jou 5
45 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 7
41 Van Dik Hout - Alles of Niets
30 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
21 Willem Vermandere - Dance Macabre 4
20 De Kift - Bierflessengroen 1
Groep 18
65 Stef Bos - Papa 3
50 Doe Maar - Nederwiet
48 Erik Mesie - Zonder Jou 5
45 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 7
41 Van Dik Hout - Alles of Niets
30 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
21 Willem Vermandere - Dance Macabre 4
20 De Kift - Bierflessengroen 1
0
geplaatst: 4 maart 2022, 16:32 uur
Groep 18
70 Stef Bos - Papa 5
53 Doe Maar - Nederwiet 3
48 Van Dik Hout - Alles of Niets 7
48 Erik Mesie - Zonder Jou
45 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
34 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 4
21 Willem Vermandere - Dance Macabre
21 De Kift - Bierflessengroen 1
Groep 18
70 Stef Bos - Papa 5
53 Doe Maar - Nederwiet 3
48 Van Dik Hout - Alles of Niets 7
45 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
34 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 4
21 De Kift - Bierflessengroen 1
0
geplaatst: 4 maart 2022, 16:44 uur
Groep 18
70 Stef Bos - Papa
57 Doe Maar - Nederwiet 4
50 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 5
49 Van Dik Hout - Alles of Niets 1
41 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 7
24 De Kift - Bierflessengroen 3
Groep 18
70 Stef Bos - Papa
57 Doe Maar - Nederwiet 4
50 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 5
49 Van Dik Hout - Alles of Niets 1
41 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 7
24 De Kift - Bierflessengroen 3
0
geplaatst: 4 maart 2022, 17:33 uur
Groep 18
75 Stef Bos - Papa +5
60 Doe Maar - Nederwiet +3
57 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +7
53 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
42 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
24 De Kift - Bierflessengroen
Groep 18
75 Stef Bos - Papa +5
60 Doe Maar - Nederwiet +3
57 Frank Boeijen Groep - Doe Iets +7
53 Van Dik Hout - Alles of Niets +4
42 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek +1
24 De Kift - Bierflessengroen
0
geplaatst: 4 maart 2022, 18:04 uur
Groep 18
79 Stef Bos - Papa 4
61 Doe Maar - Nederwiet 1
60 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 3
53 Van Dik Hout - Alles of Niets
42 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
31 De Kift - Bierflessengroen 7
26 Willem Vermandere - Dance Macabre 5
Groep 18
79 Stef Bos - Papa 4
61 Doe Maar - Nederwiet 1
60 Frank Boeijen Groep - Doe Iets 3
42 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek
31 De Kift - Bierflessengroen 7
26 Willem Vermandere - Dance Macabre 5
0
geplaatst: 4 maart 2022, 18:30 uur
Groep 18
82 Stef Bos - Papa 3
62 Doe Maar - Nederwiet 1
60 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
53 Erik Mesie - Zonder Jou 5
46 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 4
33 Willem Vermandere - Dance Macabre 7
31 De Kift - Bierflessengroen
Groep 18
82 Stef Bos - Papa 3
62 Doe Maar - Nederwiet 1
60 Frank Boeijen Groep - Doe Iets
53 Erik Mesie - Zonder Jou 5
46 Raymond van het Groenewoud - Liefde Voor Muziek 4
33 Willem Vermandere - Dance Macabre 7
31 De Kift - Bierflessengroen
0
geplaatst: 4 maart 2022, 20:43 uur
Groep 19
Doe Maar - Nachtzuster
Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non
Bram Vermeulen - Pauline
Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest
Robert Long - Kalverliefde
Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul
Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
Sander Vos - Pim Pam Pet
Deadline: 5 maart 19.00 uur
Groep 19
Doe Maar - Nachtzuster
Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non
Bram Vermeulen - Pauline
Robert Long - Kalverliefde
Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul
Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
Sander Vos - Pim Pam Pet
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2022, 20:51 uur
Groep 19
7 Robert Long - Kalverliefde
5 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul
4 Doe Maar - Nachtzuster
3 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non
1 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
Bram Vermeulen - Pauline
Sander Vos - Pim Pam Pet
20
Groep 19
7 Robert Long - Kalverliefde
4 Doe Maar - Nachtzuster
1 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
Bram Vermeulen - Pauline
Sander Vos - Pim Pam Pet
20
0
geplaatst: 4 maart 2022, 22:57 uur
Groep 19
11 Robert Long - Kalverliefde 4
9 Doe Maar - Nachtzuster 5
8 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet 7
3 Bram Vermeulen - Pauline 3
1 Sander Vos - Pim Pam Pet 1
Groep 19
11 Robert Long - Kalverliefde 4
9 Doe Maar - Nachtzuster 5

8 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet 7

3 Bram Vermeulen - Pauline 3
1 Sander Vos - Pim Pam Pet 1
0
geplaatst: 4 maart 2022, 23:29 uur
Groep 19
14 Doe Maar - Nachtzuster +5
11 Robert Long - Kalverliefde
10 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non +7
8 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
9 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul +4
6 Bram Vermeulen - Pauline +3
1 Sander Vos - Pim Pam Pet
1 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +1
Groep 19
14 Doe Maar - Nachtzuster +5
11 Robert Long - Kalverliefde
10 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non +7
8 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
9 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul +4
6 Bram Vermeulen - Pauline +3
1 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +1
0
geplaatst: 4 maart 2022, 23:47 uur
Groep 19
18 Doe Maar - Nachtzuster +4
15 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non +5
14 Robert Long - Kalverliefde +3
9 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul
9 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet +1
8 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +7
6 Bram Vermeulen - Pauline
Groep 19
18 Doe Maar - Nachtzuster +4
15 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non +5
14 Robert Long - Kalverliefde +3
9 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul
9 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet +1
8 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +7
6 Bram Vermeulen - Pauline
0
geplaatst: 4 maart 2022, 23:54 uur
Groep 19
18 Doe Maar - Nachtzuster
17 Robert Long - Kalverliefde +3
15 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non
13 Bram Vermeulen - Pauline +7
13 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +5
13 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet +4
10 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul +1
Groep 19
18 Doe Maar - Nachtzuster
17 Robert Long - Kalverliefde +3
15 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non
13 Bram Vermeulen - Pauline +7
13 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +5
13 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet +4
10 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul +1
1
geplaatst: 5 maart 2022, 00:03 uur
Groep 19
23 Doe Maar - Nachtzuster +5
20 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +7
17 Robert Long - Kalverliefde
16 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non +1
13 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul +3
13 Bram Vermeulen - Pauline
13 Maaike Ouboter - Doe Mij Maar Het Verdriet
5 Sander Vos - Pim Pam Pet +4
Deadline: zaterdag 5 maart 19.00 uur
Waarom staat deze Pim Pam Pet zo laag? Toch veel beter dan die niet vooruit te branden nummers van Maaike, Robert?
Groep 19
23 Doe Maar - Nachtzuster +5
20 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest +7
17 Robert Long - Kalverliefde
16 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non +1
13 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul +3
5 Sander Vos - Pim Pam Pet +4
Waarom staat deze Pim Pam Pet zo laag? Toch veel beter dan die niet vooruit te branden nummers van Maaike, Robert?
0
geplaatst: 5 maart 2022, 02:07 uur
Groep 19
27 Doe Maar - Nachtzuster 4
25 Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest 5
18 Robert Long - Kalverliefde 1
19 Cornelis Vreeswijk - De Nozem en de Non 3
13 Jules De Corte - Hallo Koning Onbenul
12 Sander Vos - Pim Pam Pet 7
Groep 19
27 Doe Maar - Nachtzuster 4