MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009

zoeken in:
2-5

One Nite Alone... - Whole Lotta Love

1-0

Whole lotta vind ik fantastisch, maar wegens weinig liefde voor het piano album hier begin ik met de tegenstem.

1-1

Ik ga eens even lekker dwars doen. Ik hou enorm van Whole Lotta Love. Maar Prince was een zeikerd als het ging om artiesten die zijn nummers coverden, maar andersom deed ie het ook gewoon.

Dus hoera voor de piano...

2-1

2-2

3/2

5-2

21. Life 'O' the Party - On the Couch

2/0

The Dance - Northside

1-0

4-0

Geef mij maar de funk van Northside

4-1

4/3

Altijd goed als mensen de tijd nemen om de nummers een paar honderd keer te luisteren.

4-5

23. United States of Division - Chelsea Rodgers

0 - 1

0-2

Van 4-0 naar 4-5... ????
Ik vind het jammer van het mooi opgebouwde The Dance (vooral die piano. maar ook het sterke einde).

Next dan.. Fijne ontdekking United States of Division van een politiek geëngageerde Prince (gisteren geluisterd).
Maar toch:

0-3

Wel weer zo'n typische Prince clip edit waar het sterkste stukje er af geknipt is.

Tja, hier kan de fijne ontdekking United States of Division toch niet tegenop.

0-4

24. No More Candy 4 U - Xemplify

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.