Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2022, 21:34 uur
Go ahead Chelsea.
3-0
Video edit zoals bij wel meer Prince nummers redelijk ruk; stopt te vroeg.
3-0
Video edit zoals bij wel meer Prince nummers redelijk ruk; stopt te vroeg.
0
geplaatst: 25 juni 2022, 23:20 uur
3-1
Jammer dat twee van zijn sterkere nummers tegenover elkaar staan. Hadden alle twee heel ver mogen komen.
Jammer dat twee van zijn sterkere nummers tegenover elkaar staan. Hadden alle twee heel ver mogen komen.
1
geplaatst: 26 juni 2022, 01:12 uur
4-2
Hoe kan CR hier gaan winnen van BS???
CR is zo'n verschrikkelijk standaard disco deuntje, en dan heeft Shelby ook nog eens een dikke hoofdrol. Draak van een nummer tegen lekkere funk... no brainer lijkt me. Blijkbaar niet
CR is zo'n verschrikkelijk standaard disco deuntje, en dan heeft Shelby ook nog eens een dikke hoofdrol. Draak van een nummer tegen lekkere funk... no brainer lijkt me. Blijkbaar niet

0
geplaatst: 26 juni 2022, 09:57 uur
lennon schreef:
Mijn aversie is niet zo groot (heb ook nooit een hekel aan Shelby gehad, wat veel Prince blijkbaar wel hebben), maar het verbaast me ook wel een beetje ja. Black Sweat is volgens mij toch wel één van zijn beste funk nummers van de laatste jaren.
0
geplaatst: 26 juni 2022, 11:34 uur
4-2
That bass!
Over de vorige battle: het verrast mij ook dat Black Sweat verslagen is, maar ik heb het altijd een beetje irritant nummer gevonden met die hoge toon. Chelsea R. is gewoon een hele leuke mix.
That bass!
Over de vorige battle: het verrast mij ook dat Black Sweat verslagen is, maar ik heb het altijd een beetje irritant nummer gevonden met die hoge toon. Chelsea R. is gewoon een hele leuke mix.
0
geplaatst: 27 juni 2022, 12:47 uur
Het gros kiest dan ook nog eens vaak het verkeerde nummer, gezien de talloze overduidelijke uitslagen, waarbij ik dan vaak het ene punt aan de verliezer heb gegeven 

0
geplaatst: 27 juni 2022, 16:01 uur
Poeha schreef:
Het gros kiest dan ook nog eens vaak het verkeerde nummer, gezien de talloze overduidelijke uitslagen, waarbij ik dan vaak het ene punt aan de verliezer heb gegeven
Is er eigenlijk al een nummer van jouw keuze door?

1
geplaatst: 27 juni 2022, 17:44 uur

Chelsea Rodgers

En zijn beste (denk ik, ik heb wat battles gemist in de eerste ronde) moet nog komen.
0
geplaatst: 27 juni 2022, 18:01 uur
0
geplaatst: 27 juni 2022, 18:30 uur
Bedankt Poles.
Jammerlijke uitslag wel, maar die had ik al kunnen voorspellen.
Next dan..
8. Lolita - 1+1+1 Is 3
0-1
Jammerlijke uitslag wel, maar die had ik al kunnen voorspellen.
Next dan..
8. Lolita - 1+1+1 Is 3
0-1
* denotes required fields.