MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009

zoeken in:
5. Chelsea Rodgers - Black Sweat

1-0

2/0

Go ahead Chelsea.
3-0

Video edit zoals bij wel meer Prince nummers redelijk ruk; stopt te vroeg.

3-1

Jammer dat twee van zijn sterkere nummers tegenover elkaar staan. Hadden alle twee heel ver mogen komen.

4-1

4-2

Hoe kan CR hier gaan winnen van BS???

CR is zo'n verschrikkelijk standaard disco deuntje, en dan heeft Shelby ook nog eens een dikke hoofdrol. Draak van een nummer tegen lekkere funk... no brainer lijkt me. Blijkbaar niet

5-2

Me love some disco en Black Sweat is ook niet bijzonder.

6. Ol' Skool Company - Rock Steady

0-1

1-1

2-1

3-1

lennon schreef:

Hoe kan CR hier gaan winnen van BS???

CR is zo'n verschrikkelijk standaard disco deuntje, en dan heeft Shelby ook nog eens een dikke hoofdrol. Draak van een nummer tegen lekkere funk... no brainer lijkt me. Blijkbaar niet

Mijn aversie is niet zo groot (heb ook nooit een hekel aan Shelby gehad, wat veel Prince blijkbaar wel hebben), maar het verbaast me ook wel een beetje ja. Black Sweat is volgens mij toch wel één van zijn beste funk nummers van de laatste jaren.

4-2
That bass!

Over de vorige battle: het verrast mij ook dat Black Sweat verslagen is, maar ik heb het altijd een beetje irritant nummer gevonden met die hoge toon. Chelsea R. is gewoon een hele leuke mix.

5-2

7. Boom - She Loves Me 4 Me

0-1

2-1

3-1

4/1

4-2

Altijd weer van die mensen die het spannend willen maken..

't is deze reeks ook vaak kiezen tussen twee kwaden!

Het gros kiest dan ook nog eens vaak het verkeerde nummer, gezien de talloze overduidelijke uitslagen, waarbij ik dan vaak het ene punt aan de verliezer heb gegeven

Poeha schreef:
Het gros kiest dan ook nog eens vaak het verkeerde nummer, gezien de talloze overduidelijke uitslagen, waarbij ik dan vaak het ene punt aan de verliezer heb gegeven

Is er eigenlijk al een nummer van jouw keuze door?

Chelsea Rodgers

En zijn beste (denk ik, ik heb wat battles gemist in de eerste ronde) moet nog komen.

ArthurDZ
west
laxus11
johan de witt
Poles Apart
OOOOO

Hulp gevraagd, we komen er niet uit..

Bedankt Poles.
Jammerlijke uitslag wel, maar die had ik al kunnen voorspellen.
Next dan..

8. Lolita - 1+1+1 Is 3

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.