MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009

zoeken in:
22. Incense and Candles - Golden Parachute

1-0

Planet Earth is zo'n nummer waarvan ik de populariteit niet snap. Vervelend, te eenvoudig en herhalend melodietje. Alleen het eind vind ik sterk.

2-0

3-1

Prince en een stemvervormer... why?

lennon schreef:
3-1

Prince en een stemvervormer... why?

Maar hij heeft toch een waslijst aan nummers met effecten en vervormers?
Sterker nog, ik vind hem nou juist een positief voorbeeld in iets dat vaak irritant is. Hetzelfde geldt voor zijn gebruik van drumcomputers.

23. Feel Good, Feel Better, Feel Wonderful - The Work Pt. 1

0-1

Minneapolis schreef:
(quote)

Maar hij heeft toch een waslijst aan nummers met effecten en vervormers?

Qua stem alleen sneller of langzamer.. dat vind ik totaal war anders.. vervormers zijn er voor mensen die niet kunnen zingen zoals Kanye West

2-5

24. Guitar - A Million Days

1 - 0

lennon schreef:
(quote)

Qua stem alleen sneller of langzamer.. dat vind ik totaal war anders.. vervormers zijn er voor mensen die niet kunnen zingen zoals Kanye West

Er zijn er heel veel toch? Het populaire Colonized mind bijvoorbeeld.

Minneapolis schreef:
(quote)

Er zijn er heel veel toch? Het populaire Colonized mind bijvoorbeeld.

Dat is waar..die was ik even vergeten....en daar vind ikm wel mooi.... maar ik kan er weinig meer bedenken hoor.
Mijn allergie zit 'm misschien in de R&B feel van dat nummer denk ik.
George Michael gebruikte m bij True Faith..doodzonde, want zijn stem is zo mooi.
Rammstejn doet t op de nieuwe plaat met Lugen, maar daar is het weer geniaal omdat t bij de tekst aansluit.

25. Just Friends (Sunny)/If You Want Me to Stay - Love

1-0

Wat te weinig Prince wellicht, maar ach.. Love gaat vast verder.

1-5 of er maar vanaf te zijn...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:24 uur

geplaatst: vandaag om 17:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.