Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2022, 10:24 uur
Planet Earth is zo'n nummer waarvan ik de populariteit niet snap. Vervelend, te eenvoudig en herhalend melodietje. Alleen het eind vind ik sterk.
2-0
2-0
0
geplaatst: 3 juli 2022, 14:09 uur
Maar hij heeft toch een waslijst aan nummers met effecten en vervormers?
Sterker nog, ik vind hem nou juist een positief voorbeeld in iets dat vaak irritant is. Hetzelfde geldt voor zijn gebruik van drumcomputers.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 16:48 uur
Minneapolis schreef:
(quote)
Qua stem alleen sneller of langzamer.. dat vind ik totaal war anders.. vervormers zijn er voor mensen die niet kunnen zingen zoals Kanye West
0
geplaatst: 4 juli 2022, 09:18 uur
lennon schreef:
Qua stem alleen sneller of langzamer.. dat vind ik totaal war anders.. vervormers zijn er voor mensen die niet kunnen zingen zoals Kanye West
(quote)
Er zijn er heel veel toch? Het populaire Colonized mind bijvoorbeeld.
1
geplaatst: 4 juli 2022, 09:30 uur
Dat is waar..die was ik even vergeten....en daar vind ikm wel mooi.... maar ik kan er weinig meer bedenken hoor.
Mijn allergie zit 'm misschien in de R&B feel van dat nummer denk ik.
George Michael gebruikte m bij True Faith..doodzonde, want zijn stem is zo mooi.
Rammstejn doet t op de nieuwe plaat met Lugen, maar daar is het weer geniaal omdat t bij de tekst aansluit.
0
geplaatst: 4 juli 2022, 18:26 uur
25. Just Friends (Sunny)/If You Want Me to Stay - Love
1-0
Wat te weinig Prince wellicht, maar ach.. Love gaat vast verder.
1-0
Wat te weinig Prince wellicht, maar ach.. Love gaat vast verder.
* denotes required fields.