MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009

zoeken in:
jraw schreef:
Ik vind het sowieso een lastige KO-ronde. M'n aandacht en tijd is toch altijd meer in de eerdere decennia gaan zitten. Die albums en nummers zitten bijna in m'n genen geprogrammeerd. Dit decennium heb ik ook wel gevolgd, maar aanmerkelijk minder intensief dan de eerdere.

Maar daarom ook wel leuk. Ik ben zowaar enkele NPG music club nummers gaan waarderen, en een paar "fillers" van Lotusflower wat ik al een goed album vond voor deze periode.
De bekendere platen Rainbow children (inclusief One Nite!), Musicology en 3121 blijven het ook ook goed doen maar Planet Earth blijft een grote teleurstelling voor mij.

Minneapolis schreef:
(quote)

Maar daarom ook wel leuk.
Veel leuker, al zeg ik het zelf. Te meer deze periode behoorlijk onderbelicht is binnen zijn oeuvre hier op MuMe (ook door mijzelf). Eindelijk de mogelijkheid om daar eens in te duiken, voor zo ver er tijd voor vrijgemaakt kan worden.

Tussentijdse evaluaties aside..
We zijn na 8 stemmen niks opgeschoten.

Dus:
johan de witt
west
Poles Apart
OOOOO
ArthurDZ
laxus11

31. The One U Wanna C - The Word

0-1

2-3

2-4

32. Xenophobia - Fury

0-1

1-2
Lastig.

3-4

3-5, één van m'n favoriete Prince tunes

33. Satisfied - Get on the Boat

0-1

0-2

Beide sterk.

1-4

1-5

De laatste dan:

34. 2045: Radical Man - 4Ever

0-1

Mwa...Vooruit dan maar. Er zijn veel betere gesneuveld.

1-1

2-1

3-1

Beide slap

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.