Muziek / Muziekgames / IT’S GOING DOWN Y’ALL, LIKE THE WALL OF BERLIN: De grote Prince KO 2000-2009
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2022, 11:50 uur
jraw schreef:
Ik vind het sowieso een lastige KO-ronde. M'n aandacht en tijd is toch altijd meer in de eerdere decennia gaan zitten. Die albums en nummers zitten bijna in m'n genen geprogrammeerd. Dit decennium heb ik ook wel gevolgd, maar aanmerkelijk minder intensief dan de eerdere.
Ik vind het sowieso een lastige KO-ronde. M'n aandacht en tijd is toch altijd meer in de eerdere decennia gaan zitten. Die albums en nummers zitten bijna in m'n genen geprogrammeerd. Dit decennium heb ik ook wel gevolgd, maar aanmerkelijk minder intensief dan de eerdere.
Maar daarom ook wel leuk. Ik ben zowaar enkele NPG music club nummers gaan waarderen, en een paar "fillers" van Lotusflower wat ik al een goed album vond voor deze periode.
De bekendere platen Rainbow children (inclusief One Nite!), Musicology en 3121 blijven het ook ook goed doen maar Planet Earth blijft een grote teleurstelling voor mij.
2
geplaatst: 8 juli 2022, 15:33 uur
Veel leuker, al zeg ik het zelf. Te meer deze periode behoorlijk onderbelicht is binnen zijn oeuvre hier op MuMe (ook door mijzelf). Eindelijk de mogelijkheid om daar eens in te duiken, voor zo ver er tijd voor vrijgemaakt kan worden.
0
geplaatst: 8 juli 2022, 19:00 uur
Tussentijdse evaluaties aside..
We zijn na 8 stemmen niks opgeschoten.
Dus:
johan de witt
west
Poles Apart
OOOOO
ArthurDZ
laxus11
We zijn na 8 stemmen niks opgeschoten.
Dus:
johan de witt
west
Poles Apart
OOOOO
ArthurDZ
laxus11
0
geplaatst: 10 juli 2022, 10:34 uur
De laatste dan:
34. 2045: Radical Man - 4Ever
0-1
Mwa...Vooruit dan maar. Er zijn veel betere gesneuveld.
34. 2045: Radical Man - 4Ever
0-1
Mwa...Vooruit dan maar. Er zijn veel betere gesneuveld.
* denotes required fields.