Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #6: Midwest Emo!
zoeken in:
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2024, 10:47 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vind dit altijd flauw. Dit soort spelletjes vragen niet om ontdekken en zijn snel. Suggereren of iemand iets niet kent vind ik tricky en zelfs al zou iemand netjes alles beluisteren, denk je dan echt dat iemand ineens voor die nummers zou gaan in plaats van al die andere, zeker in dit spel, bekende nummers waar je al jaren een band mee hebt en waar je gek op bent? 'Oh wat een leuk nummer, doei Soft Cell waar ik al jaren fan van ben want ik moet ruimte hebben in mijn lijstje'. Zoiets.
Dan vind je dat maar flauw. Er zit nogal een verschil tussen het uit 60 nummers 50 nummers niet in je top-10 opnemen enerzijds en 10 nummers wél in je eliminatielijstje opnemen anderzijds; ik neem toch aan dat je dat zelf ook wel inziet.Ik vind dit altijd flauw. Dit soort spelletjes vragen niet om ontdekken en zijn snel. Suggereren of iemand iets niet kent vind ik tricky en zelfs al zou iemand netjes alles beluisteren, denk je dan echt dat iemand ineens voor die nummers zou gaan in plaats van al die andere, zeker in dit spel, bekende nummers waar je al jaren een band mee hebt en waar je gek op bent? 'Oh wat een leuk nummer, doei Soft Cell waar ik al jaren fan van ben want ik moet ruimte hebben in mijn lijstje'. Zoiets.
0
geplaatst: 2 januari 2024, 10:48 uur
1. Gorki - Mia
2. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
3. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
4. Monza - Van God Los
5. Meindert Talma - Rummenigge
6. Barclay James Harvest - Mocking Bird
7. Tina Turner - Private Dancer
8. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
9. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
10. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
2. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
3. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
4. Monza - Van God Los
5. Meindert Talma - Rummenigge
6. Barclay James Harvest - Mocking Bird
7. Tina Turner - Private Dancer
9. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
10. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
0
geplaatst: 2 januari 2024, 10:49 uur
Casartelli schreef:
[ik neem toch aan dat je dat zelf ook wel inziet.
[ik neem toch aan dat je dat zelf ook wel inziet.
Neen. En er werd op de man gespeeld en ik geloof niet dat jij nu ook ineens je nieuwe ontdekkingen er in zou zetten.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2024, 10:51 uur
aERodynamIC schreef:
Neen.
Serieus niet?Neen.
aERodynamIC schreef:
ik geloof niet dat jij nu ook ineens je nieuwe ontdekkingen er in zou zetten.
Je mist het punt. Ik heb geen nieuwe ontdekkingen en dat pretendeer ik ook niet. Ik pretendeer alleen dat ik een aantal entries in de lijst dat ik niet ken, maar waarvan ik redelijkerwijs kan aannemen dat ze best eens hoog in een eliminatielijstje hadden kunnen staan als ik ze wel gekend had, er niet in zet.ik geloof niet dat jij nu ook ineens je nieuwe ontdekkingen er in zou zetten.
0
geplaatst: 2 januari 2024, 10:52 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Serieus niet?(quote)
Je mist het punt. Ik heb geen nieuwe ontdekkingen en dat pretendeer ik ook niet. Ik pretendeer alleen dat ik een aantal entries in de lijst dat ik niet ken, maar waarvan ik redelijkerwijs kan aannemen dat ze best eens hoog in een eliminatielijstje hadden kunnen staan als ik ze wel gekend had, er niet in zet. Edgar is geen liefhebber van bepaalde soorten dus hij plaatst dat en dan krijgt hij zulke opmerkingen? Ja dat is flauw. Ik vind dat soort opmerkingen niet nodig in spelletjes als deze (en jouw opmerking was nogal snerend). Dat is mijn punt.
Overigens sla ik deze ronde zelf over en haak aan in de finale.
0
geplaatst: 2 januari 2024, 11:20 uur
1.B-52's - Rock Lobster
2.Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles
3.Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
4.De Kift - Hoofdkaas
5.Monza - Van God Los
6.Meindert Talma - Rummenigge
7.Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
8.Uriah Heep - July Morning
9.Gorki - Mia
10.The Tragically Hip - Nautical Disaster
2.Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles
3.Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
4.De Kift - Hoofdkaas
5.Monza - Van God Los
6.Meindert Talma - Rummenigge
7.Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
8.Uriah Heep - July Morning
9.Gorki - Mia
10.The Tragically Hip - Nautical Disaster
0
geplaatst: 2 januari 2024, 11:22 uur
1. Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
2. De Kift - Hoofdkaas
3. Iron Maiden - Phantom Of The Opera
4. Queen - The Prophet’s Song
5. Rory Gallagher - A Million Miles Away
6. Rush - Headlong Flight
7. Uriah Heep - July Morning
8. Fish - Vigil
9. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
10. Outkast - ATLiens
2. De Kift - Hoofdkaas
3. Iron Maiden - Phantom Of The Opera
4. Queen - The Prophet’s Song
5. Rory Gallagher - A Million Miles Away
6. Rush - Headlong Flight
7. Uriah Heep - July Morning
8. Fish - Vigil
10. Outkast - ATLiens
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2024, 11:37 uur
meneer schreef:
Heren, heren…
Wel weer mooi dat ik in de embed een waarschuwing "Deze video heeft een leeftijdsbeperking en is alleen beschikbaar op YouTube." krijg en dat, als ik vervolgens het welbekende fragment nog eens bekijk er een banner "Youtube: Jeugdtelevisie" overheen staat.Heren, heren…
0
geplaatst: 2 januari 2024, 11:41 uur
1. Fish - Vigil
2. Rush - Headlong Flight
3. Brand New - Sowing Season
4. Pet Shop Boys - Love etc.
5. Calvin Harris - Acceptable in the 80's
6. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
7. Gorki - Mia
9. Meindert Talma - Rummenigge
10. Monza - Van God Los
3. Brand New - Sowing Season
4. Pet Shop Boys - Love etc.
5. Calvin Harris - Acceptable in the 80's
6. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
7. Gorki - Mia
9. Meindert Talma - Rummenigge
10. Monza - Van God Los
0
geplaatst: 2 januari 2024, 12:29 uur
1 Björk - Jóga
2 This Mortal Coil - You and Your Sister
3 Brand New - Sowing Season
4 Big Thief - Not
5 The Church - Myrhh
6 Ladytron – Playgirl
7 Meindert Talma - Rummenigge
8 Julia Holter - Horns Surrounding Me
9 Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
10 Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
2 This Mortal Coil - You and Your Sister
3 Brand New - Sowing Season
4 Big Thief - Not
5 The Church - Myrhh
6 Ladytron – Playgirl
7 Meindert Talma - Rummenigge
8 Julia Holter - Horns Surrounding Me
9 Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
10 Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
1
geplaatst: 2 januari 2024, 12:29 uur
Casartelli schreef:
... het volgende tiental vind ik dan de minste (nou, geen doekjes eromheen, vooral de bovenste vijf vind ik echt heel beroerd).
1. Pixies - Gigantic
2. Big Thief - Not
3. De Kift - Hoofdkaas
4. Soft Cell – Tainted Love
5. Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
... het volgende tiental vind ik dan de minste (nou, geen doekjes eromheen, vooral de bovenste vijf vind ik echt heel beroerd).
1. Pixies - Gigantic
2. Big Thief - Not
3. De Kift - Hoofdkaas
4. Soft Cell – Tainted Love
5. Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
Dus ook nummers 1, 2, 4 & 5?! Nu voel ik mij beroerd.

0
geplaatst: 2 januari 2024, 12:38 uur
1. De Kift - Hoofdkaas
2. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
3. Rush - Headlong Flight
4. Fish - Vigil
5. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
6. Monza - Van God Los
7. Meindert Talma - Rummenigge
10 Uriah Heep - July Morning
2. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
4. Fish - Vigil
5. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
6. Monza - Van God Los
7. Meindert Talma - Rummenigge
10 Uriah Heep - July Morning
2
geplaatst: 2 januari 2024, 12:46 uur
Casartelli schreef:
Iets anders: ik heb enige tijd geleden de handschoen opgepakt om de Wiki (link hieronder) bij te werken met de GH-resultaten, omdat het toch wel leuk is om dat overzicht compleet te hebben. Dat komt vanzelf een keer af... maar als iemand zich nou ernstig verveelt, schroom niet een stuk Greatest Hits-geschiedenis door te lopen en de data even door te sturen, dan zet ik ze er direct in.
Iets anders: ik heb enige tijd geleden de handschoen opgepakt om de Wiki (link hieronder) bij te werken met de GH-resultaten, omdat het toch wel leuk is om dat overzicht compleet te hebben. Dat komt vanzelf een keer af... maar als iemand zich nou ernstig verveelt, schroom niet een stuk Greatest Hits-geschiedenis door te lopen en de data even door te sturen, dan zet ik ze er direct in.
Tof Casper! Ik was ook voornemens om het lemma weer eens een mooie update te geven, maar ik heb ook nog wat werk staan voor de Ladder, Witte Trui, MuMeAfrekening en Song van het Jaar. Fijn dat jij de recente resultaten al hebt toegevoegd

0
geplaatst: 2 januari 2024, 14:19 uur
01. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
02. Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
03. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
04. Barclay James Harvest - Mocking Bird
05. Meindert Talma - Rummenigge
06. De Kift - Hoofdkaas
07. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
08. Uriah Heep - July Morning
09. Iron Maiden - Phantom Of The Opera
10. Rory Gallagher - A Million Miles Away
02. Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
03. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
04. Barclay James Harvest - Mocking Bird
05. Meindert Talma - Rummenigge
06. De Kift - Hoofdkaas
07. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
08. Uriah Heep - July Morning
09. Iron Maiden - Phantom Of The Opera
10. Rory Gallagher - A Million Miles Away
3
geplaatst: 2 januari 2024, 14:25 uur
Dat van de eerste ronde niets van mijn Top 10 de tweede ronde zou halen verbaast me al niet meer, maar zelfs een van Queens beste niet? Stom van mij, want ik noemde 'em opzettelijk niet, want ik dacht dat-ie het op zijn sloffen zou halen en koos voor minder logische nummers.
Maar dan 'The Dull Ones' van Suede wel? Hoogst opmerkelijk. Lachwekkend zelfs.
Ik zie dat er in deze eliminatieronde al veelvuldig op een boel van mijn favorieten wordt gestemd. Ik zal dus waarschijnlijk wel afhaken in de finale, omdat dan alleen de usual mainstreamsuspects overblijven.
Van de andere kant: het lukt me ternauwernood om tien nummers bij elkaar te schrapen die ik een 6 of lager zou geven. Best een mooie lijst. Dan toch maar hiphop: heb ik het minste mee. Zeker met (deze van) De La Soul. En ja, ik heb de mij onbekende nummers geluisterd (lekker nummer van John Cougar en o, dat is dát nummer van The Charlatans: te gek!).
Mijn nummer 1 is geen opzet. Sorry, Belgische fanboys, maar ik begrijp echt helemaal niks van die verafgoding. Sinds ik hier aan spelletjes meedoe, dat is nu een dikke drie jaar (?), heb ik het nummer talloze keren zien passeren en inmiddels zeker tien keer geluisterd, maar ondanks het mooie pianowerk blijf ik het, vooral vanwege het zangwerk, een zeiknummer vinden.
1. Gorki - Mia
2. Suede - The Wild Ones
3. De La Soul - A Roller Skating Jam Named "Saturdays"
4. De La Soul - Eye Know
5. Big Thief - Not
6. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
7. Apollo Brown & OC - Prove Me Wrong
8. Outkast - ATLiens
9. ABC - The Look of Love (Part One)
10. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
Maar dan 'The Dull Ones' van Suede wel? Hoogst opmerkelijk. Lachwekkend zelfs.
Ik zie dat er in deze eliminatieronde al veelvuldig op een boel van mijn favorieten wordt gestemd. Ik zal dus waarschijnlijk wel afhaken in de finale, omdat dan alleen de usual mainstreamsuspects overblijven.
Van de andere kant: het lukt me ternauwernood om tien nummers bij elkaar te schrapen die ik een 6 of lager zou geven. Best een mooie lijst. Dan toch maar hiphop: heb ik het minste mee. Zeker met (deze van) De La Soul. En ja, ik heb de mij onbekende nummers geluisterd (lekker nummer van John Cougar en o, dat is dát nummer van The Charlatans: te gek!).
Mijn nummer 1 is geen opzet. Sorry, Belgische fanboys, maar ik begrijp echt helemaal niks van die verafgoding. Sinds ik hier aan spelletjes meedoe, dat is nu een dikke drie jaar (?), heb ik het nummer talloze keren zien passeren en inmiddels zeker tien keer geluisterd, maar ondanks het mooie pianowerk blijf ik het, vooral vanwege het zangwerk, een zeiknummer vinden.
1. Gorki - Mia
2. Suede - The Wild Ones
3. De La Soul - A Roller Skating Jam Named "Saturdays"
4. De La Soul - Eye Know
5. Big Thief - Not
7. Apollo Brown & OC - Prove Me Wrong
8. Outkast - ATLiens
9. ABC - The Look of Love (Part One)
10. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
0
geplaatst: 2 januari 2024, 14:26 uur
Casartelli schreef:
geen doekjes eromheen, vooral de bovenste vijf vind ik echt heel beroerd
geen doekjes eromheen, vooral de bovenste vijf vind ik echt heel beroerd
Smaken verschillen natuurlijk, maar waar is het nou precies foutgegaan tussen jou en Jimi Hendrix dat je met zo’n kenschets aan komt zetten?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 januari 2024, 14:34 uur
01 a-Ha - Take on Me
02 De Kift - Hoofdkaas
03 Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
04 The Rolling Stones - Paint It Black
05 Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
06 De La Soul - A Roller Skating Jam Named "Saturdays"
07 De La Soul - Eye Know
08 Meindert Talma - Rummenigge
09 Outkast - ATLiens
10 Brand New - Sowing Season
02 De Kift - Hoofdkaas
03 Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
04 The Rolling Stones - Paint It Black
05 Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
06 De La Soul - A Roller Skating Jam Named "Saturdays"
07 De La Soul - Eye Know
08 Meindert Talma - Rummenigge
09 Outkast - ATLiens
10 Brand New - Sowing Season
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2024, 14:49 uur
Choconas schreef:
Smaken verschillen natuurlijk, maar waar is het nou precies foutgegaan tussen jou en Jimi Hendrix dat je met zo’n kenschets aan komt zetten?
Waar precies weet ik niet meer, maar dat het lang geleden is wel...Smaken verschillen natuurlijk, maar waar is het nou precies foutgegaan tussen jou en Jimi Hendrix dat je met zo’n kenschets aan komt zetten?
Ik heb een periode van mijn leven veel naar Arrow Classic Rock geluisterd en de bekendste nummers van Jimi Hendrix zaten daar (zoals nog heel veel andere) op hoge rotatie. En die nummers (d.w.z. ook Hey Joe, Foxy Lady, etc.) vond ik over het algemeen wollig en drammerig - het is me nooit gelukt 's mans historische status te horen of de muziek anderszins in zijn tijd te zien. Vond het zelfs een hele openbaring toen ik jaren later (volgens mij alhier in MuMeLadder-context) eens Dylans origineel van All Along the Watchtower hoorde, maar mijn indruk dat het origineel ruimschoots superieur was, werd toen ook al door weinigen gedeeld.
De Arrowperiode is inmiddels 15+ jaar geleden en een aantal andere allergieën uit die tijd is inmiddels voorbij. Maar die voor de All Along the Watchtower-cover dus niet (en die voor Soft Cells Tainted Love evenmin).
0
geplaatst: 2 januari 2024, 14:51 uur
Rush viel me erg mee, de stem van Geddy Lee is over de tijd heen duidelijk minder irritant geworden. Maar de top 10 vermijden was toch iets teveel gevraagd.
1. Iron Maiden - Phantom Of The Opera
2. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
4. Uriah Heep - July Morning
5. John Mellencamp - Paper in Fire
6. Queen - The Prophet’s Song
7. Fish - Vigil
8. Brand New - Sowing Season
9. Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
10. Tina Turner - Private Dancer
Tina Turner heeft veel goede nummers, maar Private Dancer heb ik nooit veel aan gevonden.
2. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
4. Uriah Heep - July Morning
5. John Mellencamp - Paper in Fire
6. Queen - The Prophet’s Song
7. Fish - Vigil
8. Brand New - Sowing Season
10. Tina Turner - Private Dancer
Tina Turner heeft veel goede nummers, maar Private Dancer heb ik nooit veel aan gevonden.
2
geplaatst: 2 januari 2024, 14:56 uur
Casartelli schreef:
Ik heb een periode van mijn leven veel naar Arrow Classic Rock geluisterd en de bekendste nummers van Jimi Hendrix zaten daar (zoals nog heel veel andere) op hoge rotatie. En die nummers (d.w.z. ook Hey Joe, Foxy Lady, etc.) vond ik over het algemeen wollig en drammerig - het is me nooit gelukt 's mans historische status te horen of de muziek anderszins in zijn tijd te zien.
Ik heb een periode van mijn leven veel naar Arrow Classic Rock geluisterd en de bekendste nummers van Jimi Hendrix zaten daar (zoals nog heel veel andere) op hoge rotatie. En die nummers (d.w.z. ook Hey Joe, Foxy Lady, etc.) vond ik over het algemeen wollig en drammerig - het is me nooit gelukt 's mans historische status te horen of de muziek anderszins in zijn tijd te zien.
Wel een beetje herkenbaar. Zijn debuut Are You Experienced vind ik een goede plaat, maar Axis: Bold As Love en Electric Ladyland kan ik ook niet veel mee. Zeker die laatste is wel erg wollig cq. langdradig. Daar had wat mij betreft zo een half uur afgekund.
Het origineel van Hey Joe van The Leaves vind ik overigens wel erg goed.
1
geplaatst: 2 januari 2024, 15:15 uur
Met lood in de schoenen denk ik aan ronde twee. De lat ligt hoog om weloverwogen, doordacht en welbeluisterd 10 nummers te nomineren, waarbij ik de gradatie van gevoelsmatige ondermaatsheid van die 10 kan onderbouwen.
Misschien vanavond
Misschien vanavond
2
geplaatst: 2 januari 2024, 15:24 uur
50tracks schreef:
Pas op: Anders dan andere jaren maken we nu ook een Top 10. Dus rangschik van het nummer dat het meest weg moet naar waar dat (misschien) iets minder voor geldt.
Pas op: Anders dan andere jaren maken we nu ook een Top 10. Dus rangschik van het nummer dat het meest weg moet naar waar dat (misschien) iets minder voor geldt.
Is dat ergens niet jammer? Zo hebben de liedjes met de scherpere randjes dan wel onbekendere nummers nog minder kans. Want die worden gelijk hoog ingezet door de "haters". Vaak zijn dat juist de nummers die in de finale bij een wat beperkter publiek veel hoge plaatsen krijgt (dus niet veel genoemd maar als ze genoemd worden is t hoog). Dat soort nummers geeft een beetje kleur op de mainstreamwangen.
1
geplaatst: 2 januari 2024, 15:32 uur
vigil schreef:
Is dat ergens niet jammer? Zo hebben de liedjes met de scherpere randjes dan wel onbekendere nummers nog minder kans. Want die worden gelijk hoog ingezet door de "haters". Vaak zijn dat juist de nummers die in de finale bij een wat beperkter publiek veel hoge plaatsen krijgt (dus niet veel genoemd maar als ze genoemd worden is t hoog) Dat soort nummers geeft een beetje kleur op de mainstreamwangen.
(quote)
Is dat ergens niet jammer? Zo hebben de liedjes met de scherpere randjes dan wel onbekendere nummers nog minder kans. Want die worden gelijk hoog ingezet door de "haters". Vaak zijn dat juist de nummers die in de finale bij een wat beperkter publiek veel hoge plaatsen krijgt (dus niet veel genoemd maar als ze genoemd worden is t hoog) Dat soort nummers geeft een beetje kleur op de mainstreamwangen.
Eens, deze manier van tellen leidt m.i. tot een saaiere finale (en de meerwaarde zie ik niet echt).
4
geplaatst: 2 januari 2024, 15:41 uur
Dat zou kunnen vigil en Brunniepoo maar dat is eigenlijk kritiek op het hele concept van in de tweede ronde nummers wegstemmen. Daarmee haal je per definitie de scherpe randjes eraf.
Voor de rest blijkt de angst dat deze methode nog dieper in het vlees gaat snijden voorlopig niet waar. Na de huidige stemmers (we zitten op circa 1/3e van het totaal) is er één verschil tussen de ene of de andere methode. Maw als ik geen punten maar noteringen zou tellen zou er zegge en schrijve één keuze anders uitvallen (en als diversiteit een criterium is dan pakt deze methode zelfs iets beter uit). Maar uiteraard zijn met name in de onderste regionen de verschillen nog klein. Ik zal aan het einde het verschil tussen beide methoden laten zien.
Voor de rest blijkt de angst dat deze methode nog dieper in het vlees gaat snijden voorlopig niet waar. Na de huidige stemmers (we zitten op circa 1/3e van het totaal) is er één verschil tussen de ene of de andere methode. Maw als ik geen punten maar noteringen zou tellen zou er zegge en schrijve één keuze anders uitvallen (en als diversiteit een criterium is dan pakt deze methode zelfs iets beter uit). Maar uiteraard zijn met name in de onderste regionen de verschillen nog klein. Ik zal aan het einde het verschil tussen beide methoden laten zien.
0
geplaatst: 2 januari 2024, 15:58 uur
Wel verhelderend, de top 10 weg ermee: zo leer je je mede users nog eens kennen! 

1
geplaatst: 2 januari 2024, 16:02 uur
1. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
3. Meindert Talma - Rummenigge
4. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
5. Uriah Heep - July Morning
6. This Mortal Coil – Song to the Siren
7. Fish - Vigil
8. Hot Chocolate - Emma
10. Big Thief - Not
3. Meindert Talma - Rummenigge
4. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
5. Uriah Heep - July Morning
6. This Mortal Coil – Song to the Siren
7. Fish - Vigil
8. Hot Chocolate - Emma
10. Big Thief - Not
0
geplaatst: 2 januari 2024, 16:36 uur
Volgorde is eigenlijk weinigzeggend, toch maar geprobeerd.
2. Meindert Talma - Rummenigge
3. De Kift - Hoofdkaas
4. Monza - Van God Los
5. My Morning Jacket - Dondante
6. Brand New - Sowing Season
7. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
8. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
9. Bobby Womack - Across 110th Street
10. Barclay James Harvest - Mocking Bird
2. Meindert Talma - Rummenigge
3. De Kift - Hoofdkaas
4. Monza - Van God Los
5. My Morning Jacket - Dondante
6. Brand New - Sowing Season
7. Jethro Tull - Thick as a Brick, Part 1
8. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
9. Bobby Womack - Across 110th Street
10. Barclay James Harvest - Mocking Bird
0
geplaatst: 2 januari 2024, 18:35 uur
2. Julia Holter - Horns Surrounding Me
3. Moby - Go
4. Pet Shop Boys - Love Etc.
5. Pixies - Gigantic
7. Queen - The Prophet’s Song
8. Gorki - Mia
9. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
10. Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
De echt lange nummers niet integraal beluisterd en dus ook niet weggestemd. Voor Iron Maiden een kleine uitzondering gemaakt.
Edit: eenmaal Pixies geruild voor Gorki
2. Julia Holter - Horns Surrounding Me
3. Moby - Go
4. Pet Shop Boys - Love Etc.
5. Pixies - Gigantic
7. Queen - The Prophet’s Song
8. Gorki - Mia
9. Sjef van Oekel – Zuurkool Met Vette Jus
10. Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
De echt lange nummers niet integraal beluisterd en dus ook niet weggestemd. Voor Iron Maiden een kleine uitzondering gemaakt.
Edit: eenmaal Pixies geruild voor Gorki
0
geplaatst: 2 januari 2024, 18:43 uur
1. Meindert Talma - Rummenigge
2. B-52's - Rock Lobster
3. Big Thief - Not
4. Brand New - Sowing Season
5. Sjef van Oekel - Zuurkool Met Vette Jus
6. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
7. This Mortal Coil - You and Your Sister
8. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
9. The Pogues & Kirsty MacColl - Fairytale of New York
10. The Tragically Hip - Nautical Disaster
2. B-52's - Rock Lobster
3. Big Thief - Not
4. Brand New - Sowing Season
5. Sjef van Oekel - Zuurkool Met Vette Jus
6. Brandy & Monica - The Boy Is Mine
7. This Mortal Coil - You and Your Sister
8. Calvin Harris - Acceptable In The 80's
9. The Pogues & Kirsty MacColl - Fairytale of New York
10. The Tragically Hip - Nautical Disaster
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.