Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#8)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2022, 04:52 uur
7-9 en door ..
5. R.E.M. – E-Bow the Letter Vs. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come
1-0
5. R.E.M. – E-Bow the Letter Vs. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come
1-0
0
Zack
geplaatst: 16 oktober 2022, 05:00 uur
2-0
Troy door is wel het grootste janknummer.....het muziekkeuze op Mume is schrikbarend matig ..er zijn nog 2 topnummers in de race...de recessie heeft zelfs Mume in de greep

Dit soort K.O. 's zijn danwel vol met anti-stemmen of armoedige voorstemmen......of beide in 1 battle
Troy door is wel het grootste janknummer.....het muziekkeuze op Mume is schrikbarend matig ..er zijn nog 2 topnummers in de race...de recessie heeft zelfs Mume in de greep

Dit soort K.O. 's zijn danwel vol met anti-stemmen of armoedige voorstemmen......of beide in 1 battle

0
geplaatst: 16 oktober 2022, 07:00 uur
Zack schreef:
2-0

2-0

Laatste klopt nu toevallig. Kate skip ik vrijwel altijd na de eerste gil (na 3 seconden of zo), Sinead heeft een langer intro - maar ik vind het beiden inderdaad echte draken.
0
Zack
geplaatst: 16 oktober 2022, 07:19 uur
Ries_72 schreef:
Laatste klopt nu toevallig. Kate skip ik vrijwel altijd na de eerste gil (na 3 seconden of zo), Sinead heeft een langer intro - maar ik vind het beiden inderdaad echte draken.
(quote)
Kate kan echt zingen , heel hoog , naar ze is de beste vrouwelijke popartiesten ooit.... Sinead kan alleen janken.
Los daarvan stem ik op kwaliteit, smaak is meer ondergeschikt.
Het probleem van Myme is dat het een besloten club is en al 100 jaar oud...je weet 3 van de 4 keer wat iemand gaat stemmen en waar die van houdt.....vastgeroest clubje dus en totaal niet representatief omdat het een veel te kleine aanhang heeft.....er komen gewoon amper nieuwe leden bij en dat maakt het allemaal erg voorspelbaar.....De vraag is : hoe maak je de site aantrekkelijk voor nieuwe leden ?

0
geplaatst: 16 oktober 2022, 07:36 uur
Tja .. Adèle kan ook goed zingen maar ik zal nooit op vrijwillige basis iets van haar aanzetten.
Voor de K.O’.’s geldt dat we inderdaad vaak dezelfde usual suspects hebben. Zie wel dar in deze (toevallig) wat vaker afwijkend wordt gestemd. Daar zijn dus geen nieuwe users voor nodig.
De vorige grote K.O. (Top 2000) werd overigens door good old Kate gewonnen .. I rest my case
Voor de K.O’.’s geldt dat we inderdaad vaak dezelfde usual suspects hebben. Zie wel dar in deze (toevallig) wat vaker afwijkend wordt gestemd. Daar zijn dus geen nieuwe users voor nodig.
De vorige grote K.O. (Top 2000) werd overigens door good old Kate gewonnen .. I rest my case
0
geplaatst: 16 oktober 2022, 08:06 uur
4-5
Troy en WH zijn 2 magistrale songs. Mocht de finale wel zijn!
Troy en WH zijn 2 magistrale songs. Mocht de finale wel zijn!
1
geplaatst: 16 oktober 2022, 08:09 uur
Dan had je warme en koude balletjes bij de loting moeten gebruiken ..
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2022, 08:24 uur
Zack schreef:

Bij mij staat WH standaard laatste in de finale ladder, dat klinkt bij mij als gejank in de oren, gelukkig zijn niet alle oren hetzelfde, maar is de beste verder.
* denotes required fields.