MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#8)

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-3

Poeh! Is me om het even..

5-5

6-5

7-9 en door ..

5. R.E.M. – E-Bow the Letter Vs. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come

1-0

Zack
2-0

Troy door is wel het grootste janknummer.....het muziekkeuze op Mume is schrikbarend matig ..er zijn nog 2 topnummers in de race...de recessie heeft zelfs Mume in de greep

Dit soort K.O. 's zijn danwel vol met anti-stemmen of armoedige voorstemmen......of beide in 1 battle

3-3

Zack schreef:
2-0

Troy door is wel het grootste janknummer.....het muziekkeuze op Mume is schrikbarend matig ..er zijn nog 2 topnummers in de race...de recessie heeft zelfs Mume in de greep

Dit soort K.O. 's zijn danwel vol met anti-stemmen of armoedige voorstemmen......of beide in 1 battle

Laatste klopt nu toevallig. Kate skip ik vrijwel altijd na de eerste gil (na 3 seconden of zo), Sinead heeft een langer intro - maar ik vind het beiden inderdaad echte draken.

4-4

Zack
Ries_72 schreef:
(quote)

Laatste klopt nu toevallig. Kate skip ik vrijwel altijd na de eerste gil (na 3 seconden of zo), Sinead heeft een langer intro - maar ik vind het beiden inderdaad echte draken.

Kate kan echt zingen , heel hoog , naar ze is de beste vrouwelijke popartiesten ooit.... Sinead kan alleen janken.

Los daarvan stem ik op kwaliteit, smaak is meer ondergeschikt.

Het probleem van Myme is dat het een besloten club is en al 100 jaar oud...je weet 3 van de 4 keer wat iemand gaat stemmen en waar die van houdt.....vastgeroest clubje dus en totaal niet representatief omdat het een veel te kleine aanhang heeft.....er komen gewoon amper nieuwe leden bij en dat maakt het allemaal erg voorspelbaar.....De vraag is : hoe maak je de site aantrekkelijk voor nieuwe leden ?

Tja .. Adèle kan ook goed zingen maar ik zal nooit op vrijwillige basis iets van haar aanzetten.

Voor de K.O’.’s geldt dat we inderdaad vaak dezelfde usual suspects hebben. Zie wel dar in deze (toevallig) wat vaker afwijkend wordt gestemd. Daar zijn dus geen nieuwe users voor nodig.

De vorige grote K.O. (Top 2000) werd overigens door good old Kate gewonnen .. I rest my case

4-5

Troy en WH zijn 2 magistrale songs. Mocht de finale wel zijn!

laxus11 schreef:
4-5

Troy en WH zijn 2 magistrale songs. Mocht de finale wel zijn!

Dan had je warme en koude balletjes bij de loting moeten gebruiken ..

Ries_72 schreef:
(quote)

Dan had je warme en koude balletjes bij de loting moeten gebruiken ..

Random blijft random

DjFrankie (moderator)
5-6

DjFrankie (moderator)
Zack schreef:

Bij mij staat WH standaard laatste in de finale ladder, dat klinkt bij mij als gejank in de oren, gelukkig zijn niet alle oren hetzelfde, maar is de beste verder.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.