MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Around the World (K.O.)

zoeken in:
Ik zou willen zeggen dat het een razend spannende finale was, maar dat was het in de verste verte niet. Eigenlijk meteen al vanaf het begin bij het ontvangen van de lijstje was duidelijk welke song dit ging winnen. De nummer 1 positie is werkelijk geen seconde in gevaar geweest.

Welke song op plek 3 en welke op plek 2 zou gaan belanden bleef nog wat langer spannend.....

Op 3:

Ultravox - Vienna

-----------------------------------------------------------

Op 2:

Chris Isaak - San Francisco Days

-----------------------------------------------------------
en afgetekend op 1, met maar liefst 12 nummer 1-posities:

https://www.sticker.com/picture_library/product_images/award-ribbons/72430_1st-first-place-award-ribbon-stickers-and-labels.png

The Doors - L.A. Woman

Bedankt weer voor het meespelen! Tot bij de volgende KO.

Dank je wel, Shaky, was weer een leuke KO (al staat de uitslag van de finale op z'n kop )

Zack
Terechte winnaar vind ik....Deze van Chris Isaak vind ik niet zo bijzonder , Vienna is ook goed nummer

Dank je Shaky.

Leuke K.O. Shaky, topwinnaar. Chris Isaak op het podium vind ik verrassend.

Bedankt Shaky, mooi gedaan!

Mooie winnaar! Bedankt voor de organisatie L.A. is ook echt een geschikte stad om een muziek-KO af te ronden.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:12 uur

geplaatst: vandaag om 04:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.