Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2023, 00:18 uur
Alleen Psycho Killer is nog een topnummer .....
Wie kopt nummer 3 in?
Wie kopt nummer 3 in?

0
geplaatst: 4 juni 2023, 09:12 uur
De finale!
We spelen deze finale met 3 nummers waarvan er 1 afvalt.
Het nummer wat het minste aantal punten krijgt valt af.
We spelen nu tot de 12 en de 2 nummers die de meeste punten hebben behaald gaan door naar de 'echte' finale!
Stem op de 2 beste nummers in jou ogen!
1. David Bowie - Starman Vs. Talking Heads - Psycho Killer Vs. Fleetwood Mac - The Chain
We spelen deze finale met 3 nummers waarvan er 1 afvalt.
Het nummer wat het minste aantal punten krijgt valt af.
We spelen nu tot de 12 en de 2 nummers die de meeste punten hebben behaald gaan door naar de 'echte' finale!
Stem op de 2 beste nummers in jou ogen!
1. David Bowie - Starman Vs. Talking Heads - Psycho Killer Vs. Fleetwood Mac - The Chain
0
geplaatst: 4 juni 2023, 09:22 uur
Ten 1ste is het vigil en ten 2de had ik het al aangepast toen je het plaatste.
Ik ging ten onrechte uit van een 2 en een 1 punt verdeling
2
geplaatst: 4 juni 2023, 09:33 uur
Wat een anticlimax, deze finale. Onbegrijpelijk gewoon. Geen enkel nummer vind ik echt boeiend. Ik onthoud mij daarom van stemming. 

1
geplaatst: 4 juni 2023, 10:06 uur
11-12-8
Eens met Rogyros. Drie steengoede nummers, dat staat buiten kijf, maar of dit de drie beste nummers van de jaren '70 zijn? Ik durf met zekerheid te stellen dat dat absoluut niet het geval is... Maar ja, zo werkt een democratisch stemmingssysteem.
Eens met Rogyros. Drie steengoede nummers, dat staat buiten kijf, maar of dit de drie beste nummers van de jaren '70 zijn? Ik durf met zekerheid te stellen dat dat absoluut niet het geval is... Maar ja, zo werkt een democratisch stemmingssysteem.

0
geplaatst: 4 juni 2023, 10:17 uur
11-14-10
Drie sterke nummers waarvan The Chain een absolute topsong, met die geweldige bassbreak, niet virgil?
Helaas zal die wel het onderspit delven, want de minst bekende van het trio.
Drie sterke nummers waarvan The Chain een absolute topsong, met die geweldige bassbreak, niet virgil?

Helaas zal die wel het onderspit delven, want de minst bekende van het trio.
0
geplaatst: 4 juni 2023, 10:21 uur
Er mist nog een stem van Scorpion_21, we moeten 2 songs een punt geven. Jouw ontbrekende punt kan ook nog eens een cruciale zijn.
* denotes required fields.