Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2023, 11:41 uur
4-6
99. Muse - Supermassive Black Hole Vs. Venice - Think Again
0-1
99. Muse - Supermassive Black Hole Vs. Venice - Think Again
0-1
3
geplaatst: 14 oktober 2023, 12:00 uur
Starsailor toch door? Best verrassend. Ben ook niet zo'n fan van The National verder, dus geen trauma aan overgehouden of zo.
Dat was wél het geval geweest als Black Coffee het niet had gehaald btw. Dat was even scrollen met ingehouden adem.
Dat was wél het geval geweest als Black Coffee het niet had gehaald btw. Dat was even scrollen met ingehouden adem.

0
geplaatst: 14 oktober 2023, 12:00 uur
Even Venice luisteren. Een van de weinige Muse tracks die ik wel ok vind.
0
geplaatst: 14 oktober 2023, 12:02 uur
Zal er door menigeen wel om verguisd worden, maar wat mij betreft twee sterke tracks
2-3
2-3
0
geplaatst: 14 oktober 2023, 12:07 uur
voskat schreef:
Starsailor toch door? Best verrassend. Ben ook niet zo'n fan van The National verder, dus geen trauma aan overgehouden of zo.
Koffie met melk is overrated tho.

0
geplaatst: 14 oktober 2023, 12:12 uur
100. The Raveonettes - Hallucinations Vs. Sufjan Stevens - The Man of Metropolis Steals Our Hearts
0
geplaatst: 14 oktober 2023, 12:26 uur
Oei, één van mijn Deense bijdrages op het schavot.... 
(Alles van The Raveonettes en Mew komt van mij)
4-3

(Alles van The Raveonettes en Mew komt van mij)
4-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.