MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
122. Daniel Lohues - Annelie Vs. My Vitriol - Grounded

Scorpion_21 schreef:
Et alors, laten we minder lullen en meer stemmen. T tempo gaat er wel n beetje uit de laatste dagen
Is dat een probleem, wanneer vertrekt je trein naar Rotterdam?
Morgen moeten de mensen weer werken, dan zal er weer meer en sneller gestemd worden.
1-1

2-5
Tis toch juist leuk joh, dat lullen tussen de nummers door. Over waarom we die nummers zo goed (of slecht) vinden en voor de zoveelste keer zeiken over een kutnummer dat weer door is, blijft lache.
Anders krijg je hier een topic vol cijfers, ook wat eentonig

Vind het iets mindere tempo juist wel prettig. Geeft me nog eens de gelegenheid om een onbekend nummer te beluisteren - zoals in dit geval beide nummers. Redelijk om het even, maar speciaal voor Scorpion_21 zal ik het tempo bespoedigen en voor My Vitriol stemmen.

2-6

Edit: alsnog te veel geluld

123. Bruce Springsteen - Devils & Dust Vs. Yevgueni – Sara

Je bent alweer te langzaam Tit (wel met je eens trouwens)

1 3

Prachtig

In de NL Talige ladder kwam het liedje niet ver. Onterecht. Laat Broes ver achter zich.
2-6

124. Kid Cudi - Day 'n' Nite Vs. Incubus - Wish You Were Here

Fatboy Slim niet door.

3-2 maar andere mag er ook zijn hoor

EvilDrSmith schreef:
In de NL Talige ladder kwam het liedje niet ver. Onterecht. Laat Broes ver achter zich.
2-6

Wow had ik niet verwacht, maar tof!

5 3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:11 uur

geplaatst: vandaag om 16:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.