MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

4-1

Onweerstaanbaar charmante videoclip van Nizlopi!

4-2

Niet op Spotify, wel Joetoep. Enjoy.

Fijn dat Bohren door is. Maar als de band dat 's nachts al niet was gelukt, dan waren ze de rest van de dag sowieso kansloos.

248. Fatima Yamaha - What's a Girl to Do Vs. Audioslave - Cochise

Fascinerende, minimalistische kennismaking met Fatima die ook uitstekend geschikt is voor dit middernachtelijk tijdstip, maar ik ga toch voor Chris Cornell & Kornuiten, zij het veel minder duidelijk dan ik op voorhand dacht. Nipt zelfs. Och Chris, wat had je toch een dijk van een stem...

....
Nee, toch niet. Ik switch.
Dank Titmeister voor de keuze van Fatima.
Overdag zou ik mogelijk wel voor Audioslave hebben gekozen.

1-0

EvilDrSmith schreef:

Fascinerende, minimalistische kennismaking met Fatima die ook uitstekend geschikt is voor dit middernachtelijk tijdstip

Fun fact, het is Bas Bron, vooral bekend als de producer van De Jeugd van Tegenwoordig.

5-1

De eerste pakweg veertig seconden van Audioslave begonnen nochtans zo veelbelovend

6-1

249. Atmosphere - Yesterday Vs. George Michael - Amazing

1-0

2-0

Dank dat jullie mijn nominaties van Bohren en Fatima doorgestemd hebben

Dim
3-1

4-1

EvilDrSmith schreef:
Fijn dat Bohren door is. Maar als de band dat 's nachts al niet was gelukt, dan waren ze de rest van de dag sowieso kansloos.

Fascinerende, minimalistische kennismaking met Fatima die ook uitstekend geschikt is voor dit middernachtelijk tijdstip, maar ik ga toch voor Chris Cornell & Kornuiten, zij het veel minder duidelijk dan ik op voorhand dacht. Nipt zelfs. Och Chris, wat had je toch een dijk van een stem...

....
Nee, toch niet. Ik switch.
Dank Titmeister voor de keuze van Fatima.
Overdag zou ik mogelijk wel voor Audioslave hebben gekozen.

Mooi dat ik je deze heb mogen laten ontdekken fantastische track, meditatief en euforisch tegelijkertijd. Het nummer heeft nochtans een behoorlijke cultstatus in de housescene, zie bv hoe het publiek erop reageert in dit filmpje.

250. J Dilla – Time: The Donut of the Heart Vs. The Rasmus - In The Shadows

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.