Muziek / Muziekgames / 2023 K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 19 december 2023, 19:33 uur
Loopt nog niet echt storm voor deze bejaardenbattle.
edit: Ok, allebei de video's gekeken. Die van de Stones had ik al eerder gezien, maar ik moest even refreshen.
Qua productie wint Lenny nipt. De Stones gaan zoals wel vaker gebukt onder een te gladde stadionrock mix.
Qua video is het een rechtstreekse battle tussen Sydney Sweeney en Lenny zelf.
Belangrijke kanttekeningen hierbij zijn dat Syd wat eerder van de zonnebank af geschopt had moeten worden, en dat Lenny 59 is (positieve context).
Van beide is het enthousiasme bij vlagen zowel aandoenlijk als cringe te noemen.
We komen dus nog altijd gelijk uit...
Dan maar een bonuspunt voor Lenny die geen oude beelden van zichzelf nodig heeft.
0-1 dus
edit: Ok, allebei de video's gekeken. Die van de Stones had ik al eerder gezien, maar ik moest even refreshen.
Qua productie wint Lenny nipt. De Stones gaan zoals wel vaker gebukt onder een te gladde stadionrock mix.
Qua video is het een rechtstreekse battle tussen Sydney Sweeney en Lenny zelf.
Belangrijke kanttekeningen hierbij zijn dat Syd wat eerder van de zonnebank af geschopt had moeten worden, en dat Lenny 59 is (positieve context).
Van beide is het enthousiasme bij vlagen zowel aandoenlijk als cringe te noemen.

We komen dus nog altijd gelijk uit...
Dan maar een bonuspunt voor Lenny die geen oude beelden van zichzelf nodig heeft.
0-1 dus
6
geplaatst: 19 december 2023, 19:59 uur
De Stones vs Kravitz. Je loting heeft de 2023-KO kapotgemaakt, catdog.
1
geplaatst: 19 december 2023, 20:04 uur
Beide redelijk overtijds, maar ik kijk toch liever naar Sydney dan naar Lenny.
2-1
2-1
0
geplaatst: 19 december 2023, 20:40 uur
Ehmm er zijn twee 0-1’s geweest (mijn schuld).
Staat nu dus 3-4 geloof ik?
Staat nu dus 3-4 geloof ik?
0
geplaatst: 20 december 2023, 12:56 uur
122. NewJeans - Super Shy vs. Coco Jones feat. Justin Timberlake – ICU [Remix]
* denotes required fields.