Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O. #2
zoeken in:
3
geplaatst: 23 januari 2024, 20:16 uur
Scorpion_21 schreef:
7 4
Ik vind t leuk voor iedereen die sanchez een warm hart toe draagt maar voor mij is t wel de meeste bizarre finalist die ik ooit gezien heb in een dergelijke grote ko.
7 4
Ik vind t leuk voor iedereen die sanchez een warm hart toe draagt maar voor mij is t wel de meeste bizarre finalist die ik ooit gezien heb in een dergelijke grote ko.
Blijft voor mij na al die jaren toch wel overeind als een fraai geproduceerde dance track met een melancholisch randje. Wat dat betreft een erg mooie finalist, hoewel inderdaad onverwachts.
3
geplaatst: 23 januari 2024, 20:19 uur
Doet me eigenlijk meer dan veel van de geijkte favorieten die hier hadden kunnen staan.
1
geplaatst: 23 januari 2024, 20:26 uur
Ik sluit me aan bij de loftuitingen hier. Hoewel ik het nummer al een warm toedraag sinds ik voor de eerste keer de videoclip zag destijds, blijkt het nummer naadloos te passen in de huidige melancholische housetrend. Ik durf wel te stellen dat het anno 2024 zo weer een hit zou worden.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 20:31 uur
Nog een reden waarom het nummer vandaag weer zou aanslaan bij de kiddo's.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 20:35 uur
Op Spotify ontlopen ze elkaar qua populariteit ook niet zoveel.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 20:45 uur
14-14
Slechts sporadisch meegespeeld maar toch een fijne finale.
Slechts sporadisch meegespeeld maar toch een fijne finale.
1
geplaatst: 23 januari 2024, 20:48 uur
14-15
Ik heb met horten en stoten mee kunnen stemmen, dus ben blij hier net op tijd nog een belangrijk steentje bij te kunnen dragen.
Ik heb met horten en stoten mee kunnen stemmen, dus ben blij hier net op tijd nog een belangrijk steentje bij te kunnen dragen.
2
geplaatst: 23 januari 2024, 21:03 uur
Arrie schreef:
Toch weer Arcade Fire
De titel van n boek over 20 jaar mumeToch weer Arcade Fire
0
geplaatst: 23 januari 2024, 21:10 uur
Ik denk dat Radiohead eerder in aanmerking komt om die titel op te vullen.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 21:13 uur
Arrie schreef:
Toch weer Arcade Fire
Toch weer Arcade Fire
Het enige wat ik niet snap is dat het niet Lies is geworden.
Tunnels doet me echt bar weinig.
Het verrassingselement zorgt er dan toch voor dat het niet als een anticlimax voelt.

0
geplaatst: 23 januari 2024, 21:24 uur
Volgens mij was het eerste jaar nog Rebellion (Lies) maar daarna wellicht Jigsaw.
1
geplaatst: 23 januari 2024, 22:03 uur
Jammer dat we toch weer een voorspelbare winnaar hebben. Another Chance als nummer 1 zou pas echt gaaf zijn geweest. Ik vind het ook de beste van de 2.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 22:06 uur
Arno schreef:
(quote)
Volgens mij was het eerste jaar nog Rebellion (Lies) maar daarna wellicht Jigsaw. Eerste twee jaar Rebellion, en toen was Rebellion te oud en pakte Jigsaw z'n kans. Was 2015.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 22:29 uur
voskat schreef:
(quote)
Tunnels >>>>>>>>> Lies

Dus van mij nog even een compleet nutteloze:
18-15
0
geplaatst: 23 januari 2024, 23:25 uur
Roger was in ieder geval als eerste bij de 15.. maar alsnog een hele mooie winnaar van deze K.O. natuurlijk!
1
geplaatst: 23 januari 2024, 23:28 uur
Johnny Marrissey schreef:
Roger was in ieder geval als eerste bij de 15.. maar alsnog een hele mooie winnaar van deze K.O. natuurlijk!
Maar niet met 2 verschil
* denotes required fields.