MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
Ik vind, hij wil, zij denkt....... het is een spel van moment-opnamen en er moet geen waarde aan gehecht worden.
Dus ik denk dat we dan nog steeds hetzelfde vinden, willen en denken!

Ik stel voor de knock-out 2005 in zijn geheel nog een keer....volgens mij krijg je dan een heel ander resultaat. Het is toch wel erg afhankelijk van wie net online is, wie thuis, welke dag....etc....en tellen tot 5 is soms wat kort door de bocht. Ik vind het persoonlijk wel een leuk experiment

aERodynamIC schreef:
(quote)

Mindere?
Minder verrassende misschien, maar mindere????

Nouja, minder dan de vorige in ieder geval. Ik geloof dat ik hem op 4* heb staan en () op 5 en AB op 4,5. Hij is ook wel minder verrassend, maar dat maakt me niet zoveel uit.

als we iets in zijn geheel nog een keer doen, stel ik voor om de algehele knock-out nog eens te doen.

winnaar Joy Division, ik kan er niet mee leven

*kuch* Astral Weeks *kuch* mooie winnaar *kuch*

obsessed schreef:
*kuch* Astral Weeks *kuch* mooie winnaar *kuch*
....
nog erger

Gast
geplaatst: vandaag om 00:33 uur

geplaatst: vandaag om 00:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.