Muziek / Muziekgames / Knock-Out: 2002
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 11 april 2006, 19:19 uur
31. The Black Heart Procession - Amore del Tropico vs. Sigur Rós - ()
0-1 Makkelijk!
0-1 Makkelijk!
0
geplaatst: 11 april 2006, 19:30 uur
0
Electro_
geplaatst: 11 april 2006, 19:55 uur
33. The Gathering - Black Light District vs. Bad Religion - Process of Belief
0
sxesven
geplaatst: 11 april 2006, 20:08 uur
3-1, soort van nostalgie.
Black Star, samen met Mos Def, toen was 'ie op z'n hoogtepunt wat mij betreft.
Reijersen schreef:
en dan is het zijn beste album.
(quote)
en dan is het zijn beste album.
Black Star, samen met Mos Def, toen was 'ie op z'n hoogtepunt wat mij betreft.
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:27 uur
hoe werkt zo'n knock-out moet je allebei de platen goed kennen om een antwoord te geven?
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:32 uur
Fianosther schreef:
hoe werkt zo'n knock-out moet je allebei de platen goed kennen om een antwoord te geven?
Daar heeft iedereen zijn mening over: sommigen vinden van wel, de meesten vinden 1 van de 2 genoeg en anderen kennen beide albums niet en geven tegenstemmen om hun hekel aan een bepaalde artiest/genre duidelijk te maken. De keus is dus aan jezelf

0
geplaatst: 11 april 2006, 20:41 uur
aERodynamIC schreef:
Daar heeft iedereen zijn mening over: sommigen vinden van wel, de meesten vinden 1 van de 2 genoeg en anderen kennen beide albums niet en geven tegenstemmen om hun hekel aan een bepaalde artiest/genre duidelijk te maken. De keus is dus aan jezelf
(quote)

Volgens mij is er ooit wel afgesproken dat je minimaal 1 album moet kennen...het lijkt nu net of het ook een manier is om je "hekel" aan een band kenbaar te maken. Dat mensen het doen voorkom je niet, maar het is natuurlijk niet de bedoeling lijkt me.
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:45 uur
34. 't Hof van Commerce - Rocky 7 vs. The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots
0-1
't Hof is ook
0-1
't Hof is ook

0
geplaatst: 11 april 2006, 20:47 uur
Hof van Commerce is cool, maar die plaat van de Flaming Lips is toch wel echt meesterlijk.
0-3 Flips
0-3 Flips
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:00 uur
0-5
Foo Fighters zijn bij die plaat inmiddels tot ongeveer hetzelfde niveau afgezakt hoor, misschien iets minder erg maar het komt in de buurt.
Foo Fighters zijn bij die plaat inmiddels tot ongeveer hetzelfde niveau afgezakt hoor, misschien iets minder erg maar het komt in de buurt.
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:01 uur
35. The Streets - Original Pirate Material vs. Masters of Reality - Deep in the Hole
1-0
1-0
* denotes required fields.