MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out: 2002

zoeken in:

Snares eruit tegen Coldplay. Man man

Mja, het had me wel heel erg verbaasd als Snares dat had gewonnen. Coldplay staat wel in de top 5 hier, dus fans zat...

sxesven
Onderhond schreef:
Snares eruit tegen Coldplay. Man man

Jasses. Inderdaad. Compleet gemist. Da's nogal sneu.

Staat Coldplay in de Top 5 hier ? Man man

Geweldig hoe iedereen hier over Coldplay plaat . Ik zal het morgen/overmorgen maar eens een luisterbeurt geven (ik loop wat achter in de tijd )

Onderhond schreef:
Staat Coldplay in de Top 5 hier ? Man man

Op nummer twee ja. Achter het door jou zo bewonderde OK Computer van je helden Radiohead

Dat van Radiohead wist ik al, maar dat het zo erg gesteld is wist ik nog niet. Ik doe er blijkbaar goed aan om ver van die Top 250 weg te blijven

Ik vind t anders wel iets voor jou om alle 250 platen te luisteren en van commentaar te voorzien

edit: hoewel alleen de top 10 met 2x coldplay, 2 x pink floyd, nirvana en pearl jam ook al echt iets voor jou is.

Doe ik op Moviemeter al, en heb ik al gezever genoeg mee. En hoewel ik die lijst daar ook grotendeels ruk vind, is het hier toch nog wat graadjes erger voor iemand als mij. Als ik er doorloop vind ik er werkelijk niks in dat m'n aandacht roept. Ik hou het maar bij de electronic 50. Is al erg genoeg

McLusky - McLusky Do Dallas vs. Elvis Costello - When I Was Cruel

3-1

Ace
3-2

3-4

40. Pearl Jam - Riot Act vs. RJD2 - Dead Ringer

Ace
1-0

1-1

niet al te beste PJ maar vooruit

2-1

41. Beth Gibbons & Rustin Man - Out of Season vs. Peaky Pounder - Hermosto

1-1 PP

Yak
1-3 Peaky GO GO GO!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:09 uur

geplaatst: vandaag om 20:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.