Muziek / Muziekgames / Sympho/Progressieve knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2006, 20:40 uur
pauljojo schreef:
Lijkt me een goed idee, want dit schiet natuurlijk niet op...
Lijkt me een goed idee, want dit schiet natuurlijk niet op...
Ik heb geen haast. Dit dwingt deelnemers tenminste om eens naar wat onbekendere bands te luisteren.

0
geplaatst: 26 april 2006, 23:04 uur
Casartelli schreef:
3-2
(Rush al verloren van Camel, IQ verloren van mostly f****ing autumn, wat zoek ik hier eigenlijk nog?
)
3-2
(Rush al verloren van Camel, IQ verloren van mostly f****ing autumn, wat zoek ik hier eigenlijk nog?
)weet je, ik had hetzelfde gevoel

0
geplaatst: 27 april 2006, 00:15 uur
dynamo d schreef:
Ik heb geen haast. Dit dwingt deelnemers tenminste om eens naar wat onbekendere bands te luisteren.

Dat is zeker waar... Zelf heb ik vaak ook wat tijd nodig.
0
geplaatst: 27 april 2006, 00:26 uur
Casartelli schreef:
)
)Beiden terecht

0
geplaatst: 27 april 2006, 09:13 uur
ik heb van clepsydra en planet p project beide 1 nummer gepindakaast..... uitslag binnen een kwartiertje 
/edit 4-2 clepsydra

/edit 4-2 clepsydra
0
geplaatst: 27 april 2006, 15:14 uur
Volgens mij had je al eens een album van Clepsydra van mij gehaald bono?
Lijkt me sowieso wel iets voor jou.
0
geplaatst: 27 april 2006, 15:53 uur
obsessed schreef:
Lijkt me sowieso wel iets voor jou.Kan ik me niet meet herinneren...maar het nodigt uit naar meer.... be prepared

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 april 2006, 10:18 uur
Tja, Rush is mijn favoriete band, maar goed, verliezen van Camel is op zich geen schande... maar Mostly Autumn, lieve help... mais soit, ik zie hem in jouw top 10 staan, smaken verschillen he

En ondertussen zitten we nog steeds naar de klepzeikers en die anderen te turen... leuk, zo'n knock-out, maar het systeem heeft zo zijn beperkingen...

0
geplaatst: 29 april 2006, 10:21 uur
Ik stel voor om clepsydra door te laten gaan met 4-2 ....dit duurt wel erg lang...
0
geplaatst: 29 april 2006, 12:02 uur
handig, je kan in dit topic een heel oeuvre pindakazen voor je je stem uitbrengt 
5-2 Clepsydra
39. Journey - Hatfield & the north
1-0

5-2 Clepsydra
39. Journey - Hatfield & the north
1-0
* denotes required fields.