Muziek / Muziekgames / Sympho/Progressieve knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2006, 09:03 uur
Toch wat vaker op het forum komen, tjonge, IQ en Eloy er nu al uit? 
Maar goed: 0-4

Maar goed: 0-4
0
geplaatst: 15 mei 2006, 10:02 uur
2-4
Echolyn prefereer ik toch echt boven APP hoor, zo bijzonder zijn die niet...
Echolyn prefereer ik toch echt boven APP hoor, zo bijzonder zijn die niet...
0
geplaatst: 15 mei 2006, 16:15 uur
HammerHead schreef:
5-4 (of is het al te laat?)
5-4 (of is het al te laat?)
Nee.. tot de 6 (helaas)
0
AHWA
geplaatst: 15 mei 2006, 16:23 uur
Opeth verloren van een band dat zo'n walgelijk nummer als Kayleight maakt 

0
geplaatst: 15 mei 2006, 16:37 uur
Als je referentie niet verder komt als Kayleigh (let ook op de spelling)....dan rest er niks anders dan te zwijgen

0
geplaatst: 15 mei 2006, 21:28 uur
bonothecat schreef:
Als je referentie niet verder komt als Kayleigh (let ook op de spelling)....dan rest er niks anders dan te zwijgen

0
geplaatst: 16 mei 2006, 01:41 uur
1-3 
Ik ga hier toch maar voor Arzachel alhoewel ze geen schijn van kans hebben, maar hun éne album is fantastisch.

Ik ga hier toch maar voor Arzachel alhoewel ze geen schijn van kans hebben, maar hun éne album is fantastisch.
0
AHWA
geplaatst: 16 mei 2006, 15:38 uur
bonothecat schreef:
(quote)

Grappig, mensen afkraken op een tikfout terwijl je zelf niet eens Nederlands kan. Het is nog altijd verder komen dan.
Kayleigh is en blijft een walgelijk nummer.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:40 uur
Maar waarom ga je niet in op het punt dat bono maakt.. hij kraakt je niet af omdat je het verkeerd spelt (dat zegt hij er alleen tussen haakjes bij) maar omdat je puur en alleen refereert naar Marillion's grootste commerciele succes (wat vaak nou eenmaal niet het artistieke hoogtepunt van een band is).
0
AHWA
geplaatst: 16 mei 2006, 15:42 uur
Waarom moet ik dat? Ik heb Kayleigh vaak gehoord en ik vind het geen goed nummer. Dan heb ik niet nog de interesse om meer nummers van ze te luisteren. Ik heb geen zin om alles te luisteren van elke band zodat ik hier een evenwichtig oordeel kan geven. Dat nummer is klote en verbleekt bij alle nummers van Opeth. De rest hoef ik dan niet te horen. Simpel.
* denotes required fields.