MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Sympho/Progressieve knock-out

zoeken in:
Toch wat vaker op het forum komen, tjonge, IQ en Eloy er nu al uit?

Maar goed: 0-4

1-4

2-4

Echolyn prefereer ik toch echt boven APP hoor, zo bijzonder zijn die niet...

3-4

3-6

10. Steve Hackett - Tool

1-0

1-1

2-1

Toine Rorije
4-2

5-3

5-4 (of is het al te laat?)

5-5

HammerHead schreef:
5-4 (of is het al te laat?)

Nee.. tot de 6 (helaas)

5-6

Toine Rorije
11. Arzachel - Gong

0-1

AHWA
Opeth verloren van een band dat zo'n walgelijk nummer als Kayleight maakt

AHWA schreef:
Opeth verloren van een band dat zo'n walgelijk nummer als Kayleight maakt

Als je referentie niet verder komt als Kayleigh (let ook op de spelling)....dan rest er niks anders dan te zwijgen

0-2

bonothecat schreef:

Als je referentie niet verder komt als Kayleigh (let ook op de spelling)....dan rest er niks anders dan te zwijgen

1-3

Ik ga hier toch maar voor Arzachel alhoewel ze geen schijn van kans hebben, maar hun éne album is fantastisch.

1-4

AHWA
bonothecat schreef:
(quote)

Grappig, mensen afkraken op een tikfout terwijl je zelf niet eens Nederlands kan. Het is nog altijd verder komen dan.

Kayleigh is en blijft een walgelijk nummer.

Maar waarom ga je niet in op het punt dat bono maakt.. hij kraakt je niet af omdat je het verkeerd spelt (dat zegt hij er alleen tussen haakjes bij) maar omdat je puur en alleen refereert naar Marillion's grootste commerciele succes (wat vaak nou eenmaal niet het artistieke hoogtepunt van een band is).

AHWA
Waarom moet ik dat? Ik heb Kayleigh vaak gehoord en ik vind het geen goed nummer. Dan heb ik niet nog de interesse om meer nummers van ze te luisteren. Ik heb geen zin om alles te luisteren van elke band zodat ik hier een evenwichtig oordeel kan geven. Dat nummer is klote en verbleekt bij alle nummers van Opeth. De rest hoef ik dan niet te horen. Simpel.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:41 uur

geplaatst: vandaag om 08:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.