Muziek / Muziekgames / Sympho/Progressieve knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2006, 10:00 uur
0
Toine Rorije
geplaatst: 17 mei 2006, 10:02 uur
Nee hoor, dat was bij Riverside *kuch* tegen Kevin Ayers.

0
geplaatst: 17 mei 2006, 10:07 uur
2-2
dat kan je niet menen, Magma, grondlegger van het Zeuhl-genre eruit tegen een pop/rock bandje als Kansas
dat kan je niet menen, Magma, grondlegger van het Zeuhl-genre eruit tegen een pop/rock bandje als Kansas

0
geplaatst: 17 mei 2006, 10:42 uur
Over smaak valt sowieso niet te twisten, maar om Kansas nu te betitelen als pop/rock bandje.. 

0
geplaatst: 17 mei 2006, 10:47 uur
Jester schreef:
Over smaak valt sowieso niet te twisten, maar om Kansas nu te betitelen als pop/rock bandje..

In dat genre zit ik ook meer te denken...ik heb zo'n bang voorgevoel dat er uiteindelijk een band gaat winnen die veel mensen kennen, maar waar het de vraag van is of het in dit genre eigenlijk thuishoort....
0
geplaatst: 17 mei 2006, 10:47 uur
obsessed schreef:
Het dieptepunt in dit topic is wel bereikt geloof ik
(quote)
Het dieptepunt in dit topic is wel bereikt geloof ik

Ik ga me eens op Magma storten....beetje te laat, maar misschien geeft het je wat troost

0
geplaatst: 17 mei 2006, 11:14 uur
Jester schreef:

ja, idd, een beetje overdreven maar Kansas is absoluut niet echt een symfo-band. Meer een rock-bandje dat aanleunt bij de symfo
0
geplaatst: 17 mei 2006, 11:27 uur
Dat lijkt er meer op, al vind ik uit bandje nog steeds iets denigrerends spreken, maar dat kan ook aan mij liggen.
Het genre is overigens heel breed, en Kansas hoort daar zeker in thuis voor mij.
Het genre is overigens heel breed, en Kansas hoort daar zeker in thuis voor mij.
* denotes required fields.