MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Sympho/Progressieve knock-out

zoeken in:
0-2

Toine Rorije
0-4

0-5

16. Magma - Kansas

Zeer duidelijke 1-0

Voor mij een duidelijke 1-1

Toine Rorije
2-1

3-3

4-3

5-3

5-4

5-5

17. The Tubes - Anathema

0-1

sq
1-1

Het dieptepunt in dit topic is wel bereikt geloof ik

Toine Rorije
obsessed schreef:

Nee hoor, dat was bij Riverside *kuch* tegen Kevin Ayers.

2-2

dat kan je niet menen, Magma, grondlegger van het Zeuhl-genre eruit tegen een pop/rock bandje als Kansas

DutchViking
3-2 Tubes

Over smaak valt sowieso niet te twisten, maar om Kansas nu te betitelen als pop/rock bandje..

Jester schreef:
Over smaak valt sowieso niet te twisten, maar om Kansas nu te betitelen als pop/rock bandje..

In dat genre zit ik ook meer te denken...ik heb zo'n bang voorgevoel dat er uiteindelijk een band gaat winnen die veel mensen kennen, maar waar het de vraag van is of het in dit genre eigenlijk thuishoort....

obsessed schreef:
(quote)

Ik ga me eens op Magma storten....beetje te laat, maar misschien geeft het je wat troost

Jester schreef:

ja, idd, een beetje overdreven maar Kansas is absoluut niet echt een symfo-band. Meer een rock-bandje dat aanleunt bij de symfo

Dat lijkt er meer op, al vind ik uit bandje nog steeds iets denigrerends spreken, maar dat kan ook aan mij liggen.

Het genre is overigens heel breed, en Kansas hoort daar zeker in thuis voor mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:51 uur

geplaatst: vandaag om 05:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.