Muziek / Muziekgames / KO-2001
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2006, 22:57 uur
Niet bepaald een topjaar nee

Ook de finale is best saai. In andere KO's stonden ook al geen favorieten van me maar dan toch in ieder geval tenminste een plaat die ik verschrikkelijk vind zodat je toch een drive hebt om te stemmen. Zelfs dat is nu niet t geval.
0
sxesven
geplaatst: 25 april 2006, 23:17 uur
VanDeGriend schreef:
Ook de finale is best saai. In andere KO's stonden ook al geen favorieten van me maar dan toch in ieder geval tenminste een plaat die ik verschrikkelijk vind zodat je toch een drive hebt om te stemmen. Zelfs dat is nu niet t geval.
(quote)

0
geplaatst: 25 april 2006, 23:20 uur
Deze twee platen zijn 10x mooier dan alles wat in al die andere finales heeft gestaan 

0
geplaatst: 26 april 2006, 09:07 uur
The Scientist schreef:
Deze twee platen zijn 10x mooier dan alles wat in al die andere finales heeft gestaan

Beide zeker geen vervelende platen hoor. Mijn eigen, voor dit jaar spaarzame, favorieten lagen er echter, zoals te doen gebruikelijk in max. ronde twee uit. En die zijn mooier dan deze finale. Vind ik dan he ...

0
geplaatst: 27 april 2006, 12:41 uur
Ongelooflijk, gewoon mijn 2 favoriete platen uit 2001 in de finale! Dank jullie wel, jongens!
* denotes required fields.