MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Top 2000 Knock Out

zoeken in:
Toine Rorije
Ik mag hopen dat Neil ze ook beter heeft gemaakt, anders ga ik vandaag nog mijn vaders platenkast in brand steken.

Toine Rorije schreef:
Ik mag hopen dat Neil ze ook beter heeft gemaakt, anders ga ik vandaag nog mijn vaders platenkast in brand steken.

Mijn vader (VanDeGriend SR) heeft dat lied van de Dijk ook een een keer aangehoord. Zijn commentaar was heerlijk "dodelijk" : " Lul, doe dat licht uit en houd je kop"

Daar sprak de man een waar woord.

Toine Rorije
Lijken me ook wel mooie laatste woorden.

4-6 Neil Diamond

Van Morrison - Have I Told You Lately (108) Alessandro Safina - Luna (405)

1-0

1-1 (verschrikkelijk nummer van Morrison)

DutchViking
3-1

5-1

6-1

Boudewijn de Groot - Welterusten, Mijnheer de President (85) OMD - Maid of Orleans (428)

0-1

0-2

Toine Rorije
1-2

3-2

sxesven
4-2

Janis Joplin - Me and Bobby McGee (172) Abel - Onderweg (341)

1-0

moeilijk deze, haha

2-0

2-1 laat ik eens alternatief stemmen ...ik vind dat nummer van Janis niet zo bijzonder

2-2 Ben niet erg een fan van Janis

4-2 Ik ben ook geen fan van Janis, maar voor Abel klap ik al helemaal mijn handen niet stuk.

DutchViking
5-2

Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad (213) Bee Gees - How Deep Is Your Love (300)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 03:29 uur

geplaatst: vandaag om 03:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.