Speelt er hier iemand ook dit fantastische spel op de PS2? Ik voel me al een echte gitaargod die moeiteloos 'Smoke On The Water' meespeelt. Op easy heb ik nu alle nummers gehaald, behalve 'No One Knows' van QOTSA, dat zijn nog iets teveel akkoordenwisselingen.
Overigens begon ik net op medium en toen moest je met 4 fretten gaan werken en dat ging me al een beetje boven de pet.
Oooh, lijkt me GEWELDIG! Ik heb er helaas het geld niet voor (E100, toch?), anders had ik 'm onmiddellijk in huis gehaald. De spellen Amplitude en Frequency, van dezelfde ontwikkelaar, heb ik erg veel gespeeld. En met veel plezier.
Niet realistisch, volgens mij. Voor zover ik weet lijkt het meer op het spelen van air guitar dan op het spelen van echte gitaar. Je zal in ieder geval geen gitaar leren spelen door het spel, maar het kan best zijn dat mensen die al gitaar spelen wat meer gevoel hebben voor Guitar Hero. Maar ik heb enkel geweldig enthousiaste geluiden gehoord, dus ben benieuwd.
Ja er zitten natuurlijk geen snaren aan enzo, maar het schijnt toch echt de ervaring goed na te bootsen. En daar gaat het natuurlijk om bij en videogame.