MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Guitar Hero

zoeken in:
Speelt er hier iemand ook dit fantastische spel op de PS2? Ik voel me al een echte gitaargod die moeiteloos 'Smoke On The Water' meespeelt. Op easy heb ik nu alle nummers gehaald, behalve 'No One Knows' van QOTSA, dat zijn nog iets teveel akkoordenwisselingen.

Overigens begon ik net op medium en toen moest je met 4 fretten gaan werken en dat ging me al een beetje boven de pet.

Oooh, lijkt me GEWELDIG! Ik heb er helaas het geld niet voor (E100, toch?), anders had ik 'm onmiddellijk in huis gehaald. De spellen Amplitude en Frequency, van dezelfde ontwikkelaar, heb ik erg veel gespeeld. En met veel plezier.

85 euri kost ie. Ik zit er nog aan te denken om een extra gitaar erbij te kopen, want dit is toch vooral een multiplayer game.

Wat is er nou leuker dan met vrienden, een krat bier en een paar zakken chips een beetje te lopen raggen op de gitaar?

Yak
Lagge! Is dat ook een beetje realistisch?

Ik las in alle reviews dat mensen die zelf ook gitaar spelen zeggen dat het echt heel erg lijkt op the real thing.

Zelfs Dikke Dennis gaf dit spel een dikke 8 in de Power Unlimited.

JonnieBrasco
"Kiss your Air Guitar goodbye!"

Ik ben ook benieuwd geworden.

Niet realistisch, volgens mij. Voor zover ik weet lijkt het meer op het spelen van air guitar dan op het spelen van echte gitaar. Je zal in ieder geval geen gitaar leren spelen door het spel, maar het kan best zijn dat mensen die al gitaar spelen wat meer gevoel hebben voor Guitar Hero. Maar ik heb enkel geweldig enthousiaste geluiden gehoord, dus ben benieuwd.

Ja er zitten natuurlijk geen snaren aan enzo, maar het schijnt toch echt de ervaring goed na te bootsen. En daar gaat het natuurlijk om bij en videogame.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:32 uur

geplaatst: vandaag om 00:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.