MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop albums knock out

zoeken in:

eazyfan
3-8

5-9

7-9

7-10

Geen album kon meer aanspraak maken op deze titel. Een voorspelbare winnaar maar wel volkomen terecht.

Helemaal met BoordAppel eens. Voorspelbaar, maar heel erg terecht.

Iedereen die mee heeft gestemd: bedankt, vond het een leuke KO.

Hele leuke KO was dit, toch jammer dat The Infamous het op het eind moest afleggen tegen Enter the Wu-Tang (36 Chambers) maar dat was ook wel te verwachten.

eazyfan
jah het was leuk en vergeet niet mee te doen met die hiphop-DissenKO,die moet nog starten maar ik denk dat we tegen overmorgen al kunnen beginnen.

eazyfan
wat gebeurt er nu met deze topic?

eazyfan
ja dan kunnen we er gewoon wat op lullen??

Nou, als we off-topic gaan, dan komt het in het slappe zever topic. Dat is de plek voor slappe zever.

Het is gewoon over en uit, dit topic komt in de annalen van MuM. En over een jaar doen we m nog een keer opnieuw .

eazyfan
BoordAppel schreef:
Het is gewoon over en uit, dit topic komt in de annalen van MuM. En over een jaar doen we m nog een keer opnieuw .
ja zodat Wu weer kan winnen .ben wel blij dat die CD gewonnen heeft,ik koop em eens en dan miss zelf nog een plaats in mijn top10.

Kos
Nu gaan we voor de hip-hop tracks knock-out .

Beginnen met 1024 tracks in de eerste ronde. .

goed idee ja

Kos schreef:
Nu gaan we voor de hip-hop tracks knock-out .

Beginnen met 1024 tracks in de eerste ronde. .

Kos
Had ik al gezegd dat ik hem niet ga organiseren? .

Hahaha, wie A zegt....

eazyfan
damn dat zou wel cool zijn .

eazyfan schreef:
damn dat zou wel cool zijn .

Jij hebt toch wel nog wat tijd over

eazyfan
ja tuurlijk,maar ik moet strax ook nog eens alles voorbereiden voor die dissenKO.

Als iemand een top 1000 heeft van hip hop nummers, dan wil ik hem wel in elkaar flansen, maar iemand anders mag de stand bijhouden en de volgende rondes doen, ik heb mijn handen al vol aan de Jaren 80 KO

Edit: anders wachten we eerst totdat dissen KO klaar is en dan beginnen met Hip Hop Track KO

eazyfan
okk ik probeer het zo snel af te werken.

Hip Hop Track KO wil ik wel doen na de enorme leemte die de afronding van de Hip Hop Albums KO in mijn leven heeft gebracht. Moet er wel voldoende inbreng zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:53 uur

geplaatst: vandaag om 00:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.