MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Classic Rock KO

zoeken in:

Allmusic
2-1

3-2

Wie is UFO? Staat geen album op deze site. Afkorting

5-2

DutchViking
musicfriek schreef:
Wie is UFO? Staat geen album op deze site. Afkorting

U.F.O. (dus niet UFO) is een Britse hardrockband, die vooral eind jaren '70 / begin jaren '80 enkele uitstekende platen uitbracht. De band lijkt qua stijl denk ik nog het meest op bands als Bad Company of Uriah Heep.

5-3 trouwens

DutchViking schreef:
U.F.O. (dus niet UFO) is een Britse hardrockband, die vooral eind jaren '70 / begin jaren '80 enkele uitstekende platen uitbracht. Een beetje te vergelijken met bands als Bad Company of Uriah Heep

Thanks voor de info.

Uitstekende band, U.F.O. Vooral deze live-plaat is zeer de moeite van het beluisteren waard. Lijkt qua stijl inderdaad wel wat op Bad Company. Ook doet deze band me op de een of andere manier erg aan Thin Lizzy denken.

Vind je?

Bepaalde nummers wel ja, vind ik

Electro_
6-4

87 Golden Earring - When The Lady Smiles vs. 420 Livin' Blues - Wang Dang Doodle

DutchViking
1-2

2-1

Electro_
3-1

Stand: 3-2

4-2

6-2

91 Herman Brood - Saturday Night vs. 416 Neil Young - Cowgirl In The Sand

Electro_
1-0

1-1 !!!

1-2

1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 15:56 uur

geplaatst: vandaag om 15:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.