Muziek / Muziekgames / Eurovisie-songfestival KO
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2006, 22:45 uur
1-4
Lordi is grappig maar legt het keihard af tegen Alice & Battiato.
Lordi is grappig maar legt het keihard af tegen Alice & Battiato.

0
geplaatst: 10 juni 2006, 23:04 uur
Nog 3 en Alice e Battiato behalen een (naar mijn idee van begin af aan verwachtte) ehhh............monsterzege!!!
0
geplaatst: 10 juni 2006, 23:18 uur
1-9
Dat liedje van Lordi is geen echt "Eurovisie" liedje, whatever that may be...
Dat liedje van Lordi is geen echt "Eurovisie" liedje, whatever that may be...
0
geplaatst: 11 juni 2006, 11:11 uur
Inderdaad: gaan Alice e Battiato het redden met nog 1 stem te gaan, of gaan de monsters van Lordi ook hier voor een stunt zorgen?
0
Electro_
geplaatst: 11 juni 2006, 16:39 uur
aERodynamIC schreef:
Inderdaad: gaan Alice e Battiato het redden met nog 1 stem te gaan, of gaan de monsters van Lordi ook hier voor een stunt zorgen?
Jij zou een goede sportverslaggever zijn zeg!
0
geplaatst: 11 juni 2006, 18:48 uur
Terechte winnaar, niet onverwacht ook: zag het al aankomen..... alleen de tegenstander niet, dar had ik Amina voorzien.
Lordi zat ook in deze KO toen velen het nummer nog niet eens kenden en ze nog lang niet gewonnen hadden.
Op naar een volgende KO he friek
Lordi zat ook in deze KO toen velen het nummer nog niet eens kenden en ze nog lang niet gewonnen hadden.
Op naar een volgende KO he friek

0
geplaatst: 12 juni 2006, 12:50 uur
Ik zie m nu pas. Weekend niet ingelogd geweest. Ik vind het een mooie finale en (was ook van mij al wel bekend) een terechte winnaar.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:02 uur
Omdat het volgende week alweer zo ver is nog even de (naar mijn mening zeer terechte) winnaar van onze eigen musicmeter songfestival KO:
* denotes required fields.