MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock out: 1999

zoeken in:
titan (crew)
2-1, opzouten nou met die single.

4-1

titan schreef:
opzouten nou met die single.

7. Aphex Twin - Windowlicker VS. Electronic - Twisted Tenderness

4-2

Inderdaad opzouten nou met die single, al helemaal tegen een plaat die wel gewoon een uur geweldige muziek oplevert in plaats van een paar minuutjes gepruttel van een huishoudelijk apparaat naar keuze

5-2

8. Arid - Little Things of Venom VS. Eminem - Slim Shady LP

1-1

Omayyad
2-1

3-1

in plaats van een paar minuutjes gepruttel van een huishoudelijk apparaat naar keuze

Ga die plaat maar eerst een beluisteren voordat je domme uitspraken doet.

3-2

Eminem's beste.

3-3

9. At the Drive-In - Vaya VS. Spain - She Haunts My Dreams

0-1

BoordAppel schreef:
Ga die plaat maar eerst eens beluisteren

Voor de goede orde, misschien dat mn grapje/vergelijking niet zo leuk was dan (in dat geval excuus)...... maar ik ken het plaatje wel degelijk en vind het clipje ervan zelfs wel aardig. Twisted Tenderness is echter voor mij een 5* plaat in vergelijking waarmee...nou enfin

Misschien Electronic eens proberen ?

Dan vind ik je uitspraak nog raarder. Want echt veel gepruttel is er nu ook weer niet op Windowlicker te bekennen. Nannou is zelfs een lief nummer.

Toegegeven...de vergelijking is natuurlijk tamelijk overdreven en een beetje grappig bedoeld, maar doel mn op het op titelnummer waar toch echt wel wat bliepjes voorbij komen. Ook wel aardig en toegankelijk melodietje. Niet te zwaar aan tillen verder.

Dat bedoel ik

1-1

2-1

3-1

5-1 dan maar al vind ik ook ATDI niet super

10. MF Doom - Operation: Doomsday VS. Filter - Title of Record

1-1

3-1

sxesven
4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 02:56 uur

geplaatst: vandaag om 02:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.